سریال بازی تاج و تخت در زمان پخش، مورد توجه بسیاری قرار داشته و هم از سوی منتقدان و هم مخاطبان با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. این استقبال دست‌اندرکاران را برآن داشت تا به فکر ساخت چندین اسپین آف از این مجموعه باشند و اینگونه بود که خاندان اژدها ساخته شد. با پایان اولین فصل از این مجموعه، این سؤال ذهن برخی را به خود مشغول کرده که نظر ستاره‌های بازی تاج و تخت درمورد این اسپین آف چیست؟ درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، در سال ۲۰۲۲، پیش درآمد سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones)ُ منتشر  و با استقبال خوبی هم مواجه شد. اما سوالی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند این است که نظر ستارگان سریال اصلی در مورد این مجموعه چیست؟ خب، این همان پرسشی است که قصد داریم به دنبال پاسخ آن برویم.

جیمی و سرسی لنیستر-724press.com

ازمیان ستارگان دست کم تااینجا یک چیز مشخص است، برخی از آن‌ها علاقه‌ای به تماشای این سریال ندارند! بله، درست شنید. ما میدانیم نیکولای کاستر والدو (Nikolaj Coster-Waldau) بازیگر نقش جیمی لنیستر (Jaime Lannister) در سریال بازی و تخت هم مثل همبازی‌اش امیلیا کلارک، علاقه‌ای به تماشای فصل دوم سریال خاندان اژدها ندارد.

این بازیگر در مصاحبه‌ای با «The Wrap»، از این مسئله صحبت کرده و فاش کرد که هنوز این  سریال جدید شبکه‌ی HBO را تماشا نکرده است و خب، فکر می‌کنید دلیل این مسئله چیست؟ باورتان بشود یا نه، آقای والدو دلیل این تصمیم را تیتراژ ابتدایی سریال عنوان کرده است. او با دیدن اولین سکانس احساس کرد که همه چیز بیش از حد آشنا است و ما می‌دانیم که در این مورد اشتباهی در کار نیست. چون سریال خاندان اژدها همان تیتراژ ابتدایی سریال بازی تاج و تخت را در اختیار گرفته و تنها کمی آن را تغییر داده است.  درعین‌حال  هنوز هم می‌توان تم موسیقی سریال اصلی را هم در موسیقی دنباله آن حس کرد و این تمام چیزی است که کاستر والدو را از تماشای این مجموعه منصرف کرده است. مسئله‌ای که عجیب اما واقعی است.

جیمی لنیستر در زره-724press.com

بااین‌حال این بی‌علاقگی فعلی به این معنا نیست که این امکان در آینده وجود ندارد که این پادشاه کش عاشق‌پیشه، مشتاق دیدن خاندان اژدها  شود. شاید او فقط به کمی زمان احتیاج دارد و بعد از آن بتواند بنشیند و کل ماجرا را تماشا کند. البته اگر این مجموعه هم بتواند موفقیت سریال اصلی را تکرار کند و ما شاهد ساخت چندین فصل دیگر از خاندان اژدها باشیم، احتمالا والدو به زمان بیشتری برای تماشای همه فصل‌های آن  نیاز دارد. این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که از موفقیت این مجموعه و استقبال هواداران از آن خوشحال است، ولی هنوز نتوانسته خود را راضی به تماشای آن کند. 

مطلب مرتبط:  آیا اسپین آف جان اسنو، شانسی برای موفقیت دارد؟

اما اگر دل‌تان برای تماشای حضور دیگری از نیکولای والدو در سریال‌های تلویزیونی تنگ شده است، اجازه دهید این خبر خوش را به شما بدهیم که او قرار است در پروژه‌ی جدیدی ایفای نقش کند. به گزارش ۷۲۴پرس، عنوان این مجموعه «آخرین چیزی که او به من گفت» (The Last Thing He Told Me) است، یک مینی سریال مهیج که قرار است از تاریخ  ۱۴ آوریل  سال جاری میلادی از شبکه اپل تی‌وی پلاس (Apple TV+) پخش شود. کاستر والدو در این فیلم در نقش شخصیتی به نام اوون مایکلز حضور خواهد داشت؛ شوهری که پس از درگیر شدن شرکت محل کارش در ماجرای کلاهبرداری، مفقود می‌شود. به‌نظر می‌آید خط داستانی این مجموعه مهیج و سرگرم‌کننده است، هرچند باید منتظر شروع پخش آن باشیم تا بهتر بتوان در این مورد نظر داد.

نیکلای کاستر والدو روی تخت سلطنتی بازی تاج و تخت-724press.com

به‌هرحال هوادارن خوشحال خواهند شد اگر این بازیگر  وقت گذاشته و سریال خاندان اژدها را تماشا کند و حتی خوشحال‌تر خواهند شد اگر او ترتیبی بدهد تا این مجموعه را همراه امیلیا کلارک تماشا کند.

نظر شما در مورد این دو سریال شبکه‌ی HBO چیست؟ آیا شما هم مشتاق تماشای فصل دوم این مجموعه هستید؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس هم درمیان بگذارید، سپاس