بازی Ace Combat 7 یکی از عناوین برتر مبارزات هوایی، اکنون یک عنوان مشترک بین پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همین‌طور پی‌سی دارد. Ace Combat 7: Skies Unknown به صورت واقعیت مجازی توسط کنسول سونی اجرا می‌شود؛ اما هنوز وضعیت نسخه‌ی پی‌سی و ویژگی‌های آن روشن نیست. در ادامه به جزئیات بیشتر پیرامون این عنوان جذاب می‌پردازم.

در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده، شاهد جنگی بین دو ملت Erusea و Osea‌ هستیم. تعقیب و گریز هواپیماها و کنترل هواپیماهای بدون سرنشین که شاید بخشی از بازی باشد یا نباشد! از اتفاقاتی است که در تریلر این بازی به تصویر کشیده شده است.

به این تریلر توجه فرمایید:

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown اولین بار در سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه PlayStation Experience معرفی شد. شاید مهم‌تر از معرفی عنوان جدید سری ایس کامبت، سازگاری بازی با PlayStation VR باشد. تجربه‌ی واقعیت مجازی یک بازی هوایی قطعاً لذت‌بخش خواهد بود؛ اما به خاطر داشته باشید که شاید تمام بخش‌های بازی و گیم‌پلی به صورت واقعیت مجازی طراحی نشده باشد. گیمرهایی که از پلی‌استیشن ۴ استفاده می‌کنند، ویژگی‌های خاص بازی را تجربه خواهند کرد و یکی از این ویژگی‌ها ممکن است واقعیت مجازی باشد که با  PlayStation VR سونی عملی می‌شود.

این سوال هنوز بی جواب است که آیا ممکن است ایس کامبت جدید با آکیولس ریفت و HTC Vive سازگار شود؟ سازنده‌ی بازی یعنی Namco Bandai قبلاً‌ بازی را برای پلی‌استیشن وی‌آر به صورت انحصاری در نظر گرفته بود، اما اکنون نسخه‌ی پی‌سی نیز در حال ساخت است. حتی ممکن است از کنترلرهای HOTAS که تجربه‌ی خلبانی را واقعی‌تر می‌کند هم پشتیبانی شود.

قرار است بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در سال جاری منتشر شود. بنابراین زمان زیادی تا پایان گرفتن شایعات باقی نمانده است.