با به پایان رسیدن فصل اول سریال خاندان اژدها، آن دسته از طرفداران که از تماشای این مجموعه لذت بردند، بی‌صبرانه در انتظار انتشار فصل دوم سریال  خاندان اژدها هستند. در ادامه این مطلب با ۷۲۴پرس همراه باشید تا به مرور تازه‌ترین اخبار از زمان پخش فصل دوم سریال House of the Dragon بپردازیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، از زمان پخش اولین قسمت این سریال در ماه اوت سال جاری میلادی، گروهی از طرفداران به دنبال تهیه فهرستی از چیزهایی هستند که دوست دارند جایی در فصل دوم این مجموعه به آن‌ها اختصاص داده شود که از آن جمله می‌توان به بالابردن ضرباهنگ و سرعت سریال اشاره کرد. مشکلی که از دید این گروه پنهان نمانده و امیدوار هستند فصل دوم برخلاف فصل او، سرعت بیشتری داشته باشد. همچنین آن‌ها ابراز امیدواری می‌کنند که دیگر در فصل دوم شاهد پرش‌های زمانی آزاردهنده نباشند.

شاهزاده خانم رینیریا تارگرین- 724press.com

«رایان کوندال» (Ryan Condal) شورانر و مجری این مجموعه هم پیشاپیش به طرفداران وعده داده است که در فصل بعدی سریال خاندان اژدها شاهد اکشن بیشتر و همینطور نبردها و خشونت پررنگتری خواهند بود که البته با توجه به پیش‌بینی نمایش جنگ داخلی که قرار است شاهد بروز آن در خاندان تارگرین باشیم، این وعده و وعید پربیراه نیست. هرچند این مسئله از زاویه‌ای دیگر هم طرفداران را نگران کرده است که مبادا تیم سازنده در دام تفریط افتاده و در نمایش جنگ و خشونت رو به اغراق بیاورند.

مطلب مرتبط:  دیمون تارگرین: عشق یا نفرت؟

البته کسانی که پیش از شروع سریال خاندان اژدها خواندن کتاب را به پایان رسانده‌اند می‌دانند که داستان کتاب به مدت‌ها قبل از شروع داستان سریال برمی‌گردد. یعنی همه چیز با اگان فاتح و نبردهای او شروع می‌شود و خب، این گروه تا همین حالا هم به خوبی با مسائل مربوط به جنگ داخلی خاندان تارگرین آشنا هستند. البته به گفته کوندال قرار است فصل دوم به ریتم مورد نظر بینندگان رسیده و تقریبا به همان حال و هوایی برسد که مردم از اواسط پخش سریال بازی تاج و تخت در انتظار آن بودند. البته او خاطرنشان کرد که این به معنای وقوع تراژدی‌های دیگری است که قرار است تماشاگران را تحت‌تأثیر قرار دهند. بااین‌وجود کوندال به مخاطبان قول داد فصل دوم در کنار خشونت، لحظاتی از طنز و آرامش را هم بینندگان تهیه و تدارک خواهد دید.

فصل دوم سریال خاندان اژدها- 724press.com

البته علاقمندان مجموعه داستان‌های جرج آر. آر. مارتین دل نگرانی‌هایی هم برای فصل‌های بعدی این مجموعه دارند. اینکه این کتاب هم همچون نغمه آتش و یخ مملو از جنگ‌های بزرگ و کوچک، طرح‌های دراماتیک، تغییر شخصیت، ازدواج و خیانت‌ و توطئه‌های مهم سیاسی است که شاید فرصت سریال برای به تصویر کشیدن آن‌ها چندان مناسب نباشد. یعنی آن‌ها باید داستان را با سرعتی باورنکردنی پیش ببرند و همین مسئله باعث شده گروهی از بینندگان از همین حالا در مورد کنجکاوی‌های خود صحبت کنند. اینکه آن‌ها دوست دارند بدانند تیم سازنده قرار است چطور این داستان را در قالب سریال روایت کند.

مطلب مرتبط: آیا سریال خاندان اژدها می‌تواند موفقیت سریال بازی تاج و تخت را تکرار کند؟

به گزارش ۷۲۴پرس و براساس اطلاعات موجود این فصل با جذب چیزی در حدود ۳۰ میلیون مخاطب در ایالات متحده، نمایشی از موفقیت را برای شبکه‌ی HBO ‌رقم زده است؛ رکوردی که آن را به پربیننده‌ترین فصل اول تاریخ تلویزیون تبدیل کرده و شگفتی آفریده است. به‌هرحال با وجود اینکه تولید فصل دوم این سریال آغاز شده است، اما انتظار نمی‌رود که فیلمبرداری این مجموعه تا تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان برسد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت فصل دوم این سریال برای سال ۲۰۲۴ میلادی آماده پخش خواهد بود.

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. نظر شما در مورد فصل اول سریال خاندان اژدها چیست؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید.