سرویس فرهنگی و هنری

پاسخ منفی جانی دپ به پیشنهاد استودیو دیزنی

پاسخ منفی جانی دپ به پیشنهاد استودیو دیزنی

جانی دپ به تازگی  اعلام کرد  هیچ مبلغی نمی‌تواند او را برای بازگشت به مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب محصول استودیو دیزنی ترغیب کند. این اطلاعات جدید برای اولین بار توسط مجله ورایتی و درست در میانه برگزاری دادگاه جدید جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد  منتشر شد.

جانی دپ و امبر هرد- 724press.com

بن روتنبورن که وکالت امبر هرد را برعهده دارد در جریان محاکمه و زمانی که دپی تحت سوگند بود، از او پرسید اگر استودیو فیلمسازی دیزنی  با سیصد میلیون دلار و یک میلیون آلپاکا به سراغ او بیاید،  دپ حاضر  نیست به عقب بازگشته و با  این استودیو   در ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب همکاری کند، درست است؟ و جانی دپ پاسخ مثبت داد.

دپ از زمان ساخت اولین قسمت این مجموعه با عنوان نفرین مروارید سیاه «The Curse of the Black Pearl» که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب و به عبارتی اعتبار اصلی این  فیلم‌ها بود. بازی او در نقش کاپیتان جک اسپارو با آن ظاهر عجیب و غریب و رفتار شوخ  و مخصوص به خودش، تحسین منتقدان را به همراه داشته و  توجه بینندگان را به خود جلب کرد  و حتی نامزدی جایزه اسکار را هم برایش به دنبال داشت. 

جانی دپ در نقش جک اسپارو- 724press.com

محبوبیت این حضور به اندازه‌ای بود که جانی دپ در دنباله‌های دیگر این مجموعه همچون  «صندوق مرد مرده» (Dead Man's Chest)، «پایان جهان» (At World's End)،  «سوار بر امواج ناشناخته» (On Stranger Tides) و «مرده‌ها حکایت نمی‌کنند» (Dead Men Tell No Tales) هم حضور داشت که باعث شد او در زمره معدود هنرمندانی قرار بگیرد که  در تمام قسمت‌های یک فرانچایز محبوب حضور داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی و فیلم شناسی جانی دپ

 خبر رد هر پیشنهادی که ممکن است به جانی دپ ارائه شود، احتمالا باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران این هنرپیشه  محبوب  و از جمله آن پانصد هزار نفری می‌شود که با امضای طوماری در سال ۲۰۲۱، خواستار بازگشت این بازیگر برای فیلم ششم این مجموعه بودند. آنها در این طومار اعلام کردند که هر فیلمی بدون حضور جک اسپارو باعث نابودی این مجموعه می‌شود، همچون کشتی که به گل نشسته و شانسی برای رسیدن به سرزمین موعود را پیدا نمی‌کند.

به گزارش ۷۲۴پرس، در سال  ۲۰۱۱  درحالی زمزمه‌های ساخت  ششمین فیلم دزدان دریایی کارائیب  به گوش می‌رسید که حضور جانی دپ در این فیلم قطعی به نظر می‌رسید؛ هرچند این بازیگر در سال  ۲۰۱۸ رسما از این فرنچایز «swashbuckler» جدا شد، مسئله‌ای که دست دیزنی را باز می‌گذارد تا دستمزد نود میلیون دلاری جانی دپ را از بودجه فیلم  کم کند.

کاپیتان جک اسپارو- 724press.com

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰، گزارش‌ها حاکی از آن بود که قرار است یک اسپین آف در کنار ششمین فیلم دزدان دریایی تولید شود که  قرار است یک خانم را در نقش اصلی به مخاطب معرفی کند. در آن زمان صحبت‌ها در مورد حضور مارگو رابی در این فیلم بحثی داغ بود، شایعاتی که صحت آن بعدها توسط این بازیگر تأیید شد. هرچند رابی اعلام کرد که این پروژه هنوز در روزهای اولیه ساخت  قرار دارد و فعلا نمی‌تواند اطلاعات چندانی در مورد آن ارائه دهد.

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، دزدان دریایی کارائیب با فروش بیش از  ۶۵۰ میلیون دلاری در سراسر جهان، به عنوان یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای استودیو دیزنی شناخته می‌شود. همچنین این فرنچایز اولین نمونه‌ای از این نوع است که دو فیلم آن یعنی صندقچه مرد مرده و سوار بر امواج ناشناخته به درآمدی بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس  دست یافت.  بازی ویدیویی جهان باز «دریای دزدان» (Sea of Thieves)   هم اثری جذاب است که در سال ۲۰۲۱   یک خط داستانی جدید برای آن تعریف شد که دو شخصیت جک اسپارو و دیوی جونز در آن حضور دارند.  یک پارک موضوعی یا تم پارک هم  در دیزنی لند با الهام از این مجموعه  ساخته شده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

جانی دپ و مارگو رابی- 724press.com

به هرحال حیف است که مخاطبان از حضور جذاب این بازیگر دوست داشتنی محروم شوند، آن هم به فقط به خاطر مسائل زندگی خصوصی و شیطنت‌هایی که اوضاع را بدتر کرده است. امیدوارم این مسائل باعث نشود شاهد حضور کمرنگ جانی دپ در پروژه‌های آینده سینمایی باشیم.

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدوارم از مرور آن و همراهی با ما لذت برده باشید. فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید