این روزها بحث آلودگی‌های زیست محیطی و تهدید سلامت انسان و چه بسی ادامه حیات ما روی این سیاره، به بحثی داغ و جنجالی تبدیل شده است. به همین خاطر باید با روی باز از هر طرح خلاقانه‌‌ای استقبال کرد که به نوعی در راستای حمایت و حفاظت از طبیعت و محیط زیست ارائه می‌شود.

طراحان استرالیایی گروه «Made of Bamboo»، مجموعه و کلکسیونی جالب توجه از ماشین‌های اسباب بازی ساخته شده از چوب بامبو طراحی کرده‌اند که در چهار فرم و شکل مختلف ارائه شده‌اند. این مجموعه در راستای محافظت از محیط زیست طراحی شده است.

در طول تجربیات این گروه در زمینه‌ی کار روی درخت بامبو، آنها موفق به خلق تلفیقی چشمگیر از زیبایی مینمالیست در کنار جلوه‌هایی از طراحی مدرن و معاصر شده‌اند که در نوع خود تحسین برانگیز است. در طول دوران فعالیت خود و همچنین در مسیر ساخت و ارائه این کلکسیون جدید، این گروه همیشه در راستای تولید محصولات دوست‌دار طبیعت و محیط زیست گام برداشته که هم بی‌ضرر و طبیعی بوده و هم در نهایت تجزیه پذیر و قابل برگشت به محیط زیست هستند.

ماشین اول این کلکسیون «DRAGSTER» نام دارد که با الهام از ماشین‌های مسابقه ساخته شده است. ماشین دوم تحت عنوان «F1 RACER» معرفی شده است. نام این ماشین از سوی یکی از طراحان پیشنهاد و از ماشین‌های مسابقه فرمول یک الهام گرفته شده است. این ماشین آیرودینامیک بوده و از سرعت خوبی برخوردار است.

ماشین بعدی با پیروی از ماشین‌های مسابقه کلاسیک متعلق به میانه قرن بیستم ساخته شده است و «SPORTSTER» نام دارد که استایلی جالب و صیقلی و قابی بهم فشرده و متراکم دارد. و سرانجام نوبت به ماشین چهارم یعنی «VINTAGE» می‌رسد که باز هم با الهام از مدل‌های اوایل قرن بیستم ساخته شده است.

کلیه این ماشین‌های اسباب بازی از چوب درخت بامبو ساخته شده و هم اکنون برای فروش در کیک استار ارائه شده‌اند.

modern-kids-toys-cars-bamboo-020817-1250-02
modern-kids-toys-cars-bamboo-020817-1250-03
modern-kids-toys-cars-bamboo-020817-1250-04
modern-kids-toys-cars-bamboo-020817-1250-05
modern-kids-toys-cars-bamboo-020817-1250-06

نظر شما در مورد محصولات تجزیه پذیر و دوست‌دار طبیعت و محیط زیست چیست؟