بالاخره هالووین از راه رسید و کم کم باید آماده برگزاری این مراسم شد. البته هالووین در عمل سنخیت چندانی با فرهنگ ما ندارد، اما واقعیت این است که این مراسم در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم در دیگر نقاط دنیا هم قرار گرفته است. شاید یکی از دلایل این جذابیت شیوه آماده شدن برای برگزاری این جشن است. از تهیه انواع مواد خوراکی با تزئینات ترسناک تا انتخاب لباس و البته گریم و میکاپ مناسب هالووین. درمرور چند ایده جذاب گریم با ۷۲۴پرس همراه باشید.

از آنجایی که مدت چندانی تا زمان برگزاری جشن هالووین باقی نمانده است، زیاد وقت شما عزیزان را نمی‌گیریم. اگر دوست دارید هالووین امسال گریمی جالب توجه داشته باشید که نگاه دیگران را معطوف خود کند، ایده‌های جذاب متعددی در اختیارتان قرار دارد. از شخصیت‌های جذاب سریال‌های معروفی که اخیرا پخش شده‌اند همچون سریال بازی ماهی مرکب، تا شخصیت‌های ترسناک همیشگی مثل دراکولا، فرانکشتاین،فردی و... و البته مخلوقات دوست داشتنی‌تری مثل انواع پریان و ساحره‌های جذاب، به هرحال هالووین از راه رسیده است. پس زیاد سخت نگیرید و تنها سعی کنید چند ساعتی را در کنار خانواده و دوستان خوش بگذرانید.

مطلب مرتبط: مدل آرایش و میکاپ ویژه هالووین

درادامه توجه شما را به تماشای گلچینی از ایده‌های میکاپ هالووینی ویژه سال جاری میلادی جلب می‌کنم. امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید.

1
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
9
Abby-Roberts-Gucci-Snake-Halloween-makeup-costume
Adaeze
Belinda-Maines-purge-mask-halloween-makeup-costume
Cassidy-Shkimba-pixelated-person-halloween-makeup-costume
Chucky
Erika-Marie-Pointilism-halloween-makeup-costume
Heather-Moorhouse-Bloody-Queen-
Jenapher-Moore-millenial-clown
Screen-Shot-2021-08-30-at-1218
sofia-hernandez-spider-halloween-makeup-costume
sshot

مطلب مرتبط:   بهترین ایده های لاک و دیزاین ناخن ویژه هالووین ۲۰۲۱

درپایان امیدوارم از این مرور  و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. نظرات و تجربیات خود در مورد جشن هالووین امسال را با ما هم درمیان بگذارید.