روزهای گرم تابستان شاید با نوشیدن یک اسموتی میوه‌ای خنک و دلچسب دلپذیرتر شود. به خصوص که مادر طبیعت در این فصل از سال بسیار سخاوتمندتر بوده و سبدی پر از میوه‌های لذیذ، شیرین و آب دار را برای‌مان تهیه و تدارک دیده است. درادامه با ما در ۷۲۴پرس همراه باشید تا طرز تهیه یک اسموتی خوشمزه با میوه‌های تابستانی را مرور کنیم.

وقتی خسته از روزی گرم به خانه بازمی‌گردیم، شاید هیچ چیز بهتر از مزه مزه کردن یک نوشیدنی خنک و خوش طعم نباشد. به ویژه اگر این نوشیدنی را در منزل تهیه کرده و به جای استفاده از قند مصنوعی آن را با مخلوطی از میوه‌های خوشمزه تابستانی طعم‌دار کرده باشیم.

اسموتی خنک تابستانی- 724press.com

اما برای آماده کردن این نوشیدنی به چه موادی احتیاج داریم؟

مواد لازم

  • یک و نیم پیمانه انبه یخ زده
  • یک پیمانه توت فرنگی منجمد
  • یک پیمانه آناناس شیرین یخ زده
  • ۲ پیمانه آب پرتقال
  • یک پیمانه ماست وانیلی

طرز تهیه

میوه منجمد- 724press.com

اسموتی‌ها کلا دستور تهیه راحتی دارند. ابتدا آب پرتقال را داخل ظرف مخلوط کن یا همزن ریخته و سپس همه میوه‌ها را به آن اضافه کنید تا کاملا حالت پوره پیدا کنند. از آنجایی که از میوه‌های یخ زده استفاده می‌کنید، ممکن است گاهی همزن یا مخلوط کن کمی دچار مشکل شود. کافی است دستگاه را خاموش کنید و با استفاده از قاشق کمی میوه‌ها را جابجا کرده و سپس کار را ادامه دهید.

مطلب مرتبط: طرز تهیه اسموتی لذیذ ماست و انبه، ویژه فصل تابستان

درنهایت نوبت اضافه کردن ماست وانیلی میرسد، درنهایت اسموتی را کمی بیشتر هم بزنید تا همه مواد به خوبی با هم مخلوط شوند. اسموتی شما آماده است، آن را داخل لیوان‌های بلند ریخته و نوش جان کنید.

نکته

  • همانگونه که اشاره کردیم این اسموتی تابستانی است، پس اگر به میوه‌ای دسترسی نداشتید نگران نباشید. می‌توانید میوه‌ای دیگر را جایگزین کنید. فقط برای حصول نتیجه بهتر میوه‌ها را منجمد کنید.

اسموتی میوه تابستانی- 724press.com

به پایان این دستور تهیه رسیدیم. امیدوارم در این روزهای گرم تابستانی این نوشیدنی را تهیه کرده و از بافت خامه‌ای و طعم دلپذیر آن لذت ببرید. فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام درمیان بگذارید.