برای بسیاری از ما که ناگزیر از گذران وقت در منزل هستیم، شاید مفاهیمی همچون آرایش و زیبایی به کلی تغییر کرده باشد. پاندمی کرونا شرایطی خاص را به زندگی همه ما تحمیل کرده که خواسته یا ناخواسته روی سبک زندگی ما و نگاه‌مان به محیط اطراف تأثیر گذاشته است. بااین‌حال توجه به تازه‌های مد جزو چیزهایی نیست که دل‌مان بخواهد خیلی راحت کنار بگذاریم. اکنون که درحال سپری کردن روزهای داغ تابستانی هستیم، با ۷۲۴پرس همراه شوید تا ببینیم برترین مدل‌های طراحی ناخن و لاک امسال چیست؟

خانم‌ها به ویژه دختران جوان توجه ویژه‌ای به وضع ظاهری خود دارند. آنها دوست دارند همیشه ظاهری مرتب و آراسته داشته و آرایش‌شان کامل و بی‌عیب و نقص باشد. همانطور که نوع آرایش چهره یا مدل مو می‌تواند جذاب و مورد توجه باشد، طراحی ناخن و لاک هم به همان اندازه جذابیت دارد. به طوری که این روزها شاهد رونق گرفتن موارد مرتبط با ناخن همچون طراحی و دیزاین یا کاشت ناخن هستیم.

مدل ناخن بادامی-724press.com

با گذشت هر فصل اما ایده‌ها مرتب تغییر می‌کند و رنگ‌های لاک جایگزین شده و طراحان به دنبال اجرای ایده‌های بکر و درخشان‌تر هستند. به ویژه اگر درستی این سخن را باور داشته باشیم که دستان خانم‌ها به نوعی برچسبی از شخصیت آنها هستند؛ چرا که افراد در نخستین برخورد و آشنایی به جزئیاتی کوچک اما مهم همچون وضع دست و به ویژه ناخن افراد توجه می‌کنند.

مطلب مرتبط: مدل لاک ناخن، ویژه تابستان 

شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که در جلسه، محل کار یا مهمانی قصد نشان دادن چیزی را به مردم دارید اما متوجه می‌شوید آنها به جای نگاه کردن به جای درست، مشغول بررسی و تماشای ناخن‌های شما هستند. این مسئله به این دلیل است که مردم اصولا به چیزهای کوچک توجهی خاص دارند. از طرف دیگر نحوه مراقبت شخص از خود هم می‌تواند چیزهای زیادی از طرف مقابل را به شما بگوید؛ حتی بدون آنکه اگر یک کلمه از دهان او خارج نشده باشد. بنابراین نظافت دست به همان اندازه مهم است که توجه به وضعیت ناخن، پاکیزگی و حتی رنگ لاک و سایر جزئیات حائز اهمیت است.

لاک با تزئین برگ-724press.com

حالا این مسئله را در کنار دغدغه‌ی همیشگی خانم‌ها یعنی پیروی از آخرین‌های مدل‌ روز بگذارید، تا متوجه شوید این مسئله چقدر مهم است. چراکه خانم‌های شیک و خوش سلیقه همیشه به دنبال بهترین‌ها رفته و ترندهای هر فصل را به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهند. امسال خوشبختانه چیزهای جذابی برای ایده گرفتن وجود دارد. فقط باید چرخی در فضای مجازی زده و نگاهی به آخرین طراحی‌های ناخن بزنیم.

درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به منتخب بهترین مدل‌های طراحی و ناخن در سال جاری میلادی داشته باشیم.

amazing-turqouise-nails
animal-print-nails
baby-blue-matte-long-nails
black-matte-polished-nails
blue-velvet-nails
classic-red-nails
elegant-jewel-long-nails
elegant-matte-blue-long-nails
elegant-nude-rhinestones-long-nails
elegant-rhinestones-nails
elegant-turqoise-nails
fabulous-and-glamorous-red-nails
glam-red-nails-with-glitter
glamorous-baby-boomer-long-nails
green-velvet-nails
H-Desktopnude-nails-trend
long-metallic-nails
metallic-electric-blue-nails
metallic-rhinestone-nails
modern-cute-nude-nails
neon-yellow-long-nails
nude-rhinestones-short-nails
nude-velvet-nails
pastel-nails
pink-and-turqoise-matte-nails
purple-and-green-metallic-long-nails
rainbow-pastel-nail-trend
rainbow-pastel-nails
red-hearts-and-teddy-nail-design
shiny-royal-blue-elegant-nails-e1611497815843
turquoise-snake-nails
velvet-matte-polished-nails

درپایان این مطلب امیدوارم از این همراهی با ما لذت برده باشید. شما کدام طرح را به بقیه ترجیح می‌دهید؟ کدام ایده بیش از بقیه نظر شما را به خود جلب کرد؟ فراموش نکنید نظرات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.