در دنیای مد فرقی نمی‌کند شما به آخرین مدل‌های ارائه شده از سوی طراحان لباس علاقمند هستید یا از اکسسوری و لوازم زینتی خوش‌تان می‌آید، شیفته مدل موهای جدید هستید یا از طراحی ناخن لذت می‌برید؛ چرا که با از راه رسیدن از هر فصل جدید طراحان خوش ذوق به دنبال ارائه مدل‌های جذاب و جدیدتر هستند. حالا که زمستان سال ۲۰۲۱ از راه رسیده و البته رنگ سال پیش رو هم مشخص شده، وقت آن است که ببینیم جذاب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن امسال شامل چه ایده‌هایی است؟

هنر طراحی و دیزاین ناخن مدت‌ها است که مورد توجه طراحان خوش ذوق قرار گرفته و هرسال بسط و توسعه‌ی بیشتری پیدا کرده است؛ به طوری که هم اکنون ایده‌های بسیاری از سوی طراحان خلاق ارائه شده و نظر عاشقان دنیای مد را به خود جلب کرده‌اند. درکنار ایده‌های مرسوم و مناسبتی خاص که در ایام مشخصی از سال بیش از بقیه مورد توجه قرار می‌گیرند، آمدن هر فصل دنیایی جدید را به علاقمندان این حوزه معرفی می‌کند و زمستان سال جاری هم از این قاعده مستثنی نیست.

رنگ لاک و دیزان ناخن جذاب- 724press.comا

ز یک طرف زمستان با به خواب رفتن طبیعت و سرما همراه است و از طرف دیگر شماری از جشن‌های محبوب مثل کریسمس و جشن سال نو میلادی با رنگ و نور و درخشش، حال و هوایی دیگر به آن می‌بخشد. به همین دلیل دنیای طراحی ناخن و دیزاین هم این دو دنیا را در کنار هم گرد آورده و تنوعی جالب توجه و چشمگیر ارائه می‌کند.

مطلب مرتبط: مؤسسه پنتون رنگ سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد

ازطرف دیگر با معرفی رنگ سال از سوی مؤسسه پنتن، توجهات به سمت رنگی خاص و همراهی آن با رنگ‌های متضاد یا مکملش هم می‌تواند این تنوع را گسترده‌تر کند. سال جاری میلادی با همان سنت‌های مرسوم سال‌های گذشته وفادار است و زنانگی را با ظرافت و راحتی درهم آمیخته و جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است. از طرف دیگر فرم ناخن محبوب امسال ناخن‌های بیضی شکل یا بادامی است و برای طراحی لاک هم به استفاده از نگین، اشکال ساده و زرق و برق توجهی خاص نشان داده شده است.

درادامه با ما در ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید تا ببینیم زمستان امسال چه چیزهایی برای عرضه در دنیای مدل لاک و طراحی ناخن دارد؟

1-1
1-11
1-2
1-3
1-6
1-8
1
2-10
2-11
2-4
2-9
2
3-10
3-11
3-2
3-3
3-5
3-7
3-9
3
4-2
4-3
4
5-1
5-3
5-4
5

به پایان این مطلب رسیدیم. شما چه طرح، دیزاین و رنگ لاکی رو دوست دارید؟ زمستان امسال برای شما الهام بخش چه ایده و طرحی است؟ فراموش نکنید نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس درمیان بگذارید.