نظرتان در مورد رنگ کردن مو چیست؟ کدام طیف رنگی را ترجیح می‌دهید؟ آیا هدف‌تان از رنگ کردن مو پنهان کردن تارهای سفید مو است یا به دنبال تغییر حال و هوای ظاهری خود هستید؟ دوست دارید همچنان از تکنیک و رنگ‌های متداول استفاده کنید یا بدتان نمی‌آید از مد امروزی‌تر استفاده کنید حتی اگر به قیمت داشتن موهایی به رنگ آبی اقیانوس، کهکشان پرنقش و نگار یا رنگ‌های تند پاییزی باشد؟ در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به رنگ موهای جذابی داشته باشیم که با الهام از چشم اندازهای طبیعی طراحی شده‌اند.

 بد نیست بدانید تاریخچه رنگ کردن مو بسیار قدیمی‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید! بله، درواقع ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در مصر مردم از حنا برای رنگ کردن و پوشاندن موهای خاکستری رنگ خود استفاده می‌کردند. با این حال در سال‌های اخیر رنگ کردن مو از چیزی صرفاً برای پوشاندن عوارض افزایش سن فراتر رفته و اکنون به ویژه خانم‌ها با روی آوردن به رنگ‌های جدید و متفاوت، به دنبال نمایش هرچه بیشتر موهای خود هستند.

مدل رنگ مو-724press.com

این روزها شاید شما هم از رنگ موهای شبیه رنگین کمان یا مدل کهکشانی استقبال کنید. در این میان شاید بسیاری باید در این مورد به خصوص از «کایلی جنر» تشکر کنند که در سال ۲۰۱۴ از تکنیک‌های رنگ کردن موی طبیعی فاصله گرفته و با رنگ آبی جذاب بدعتی جدید را پایه گذاری کرد.

مطلب مرتبط: با ۳ ماده طبیعی رنگ مو آشنا شوید

تا پیش از این بسیاری شاید تنها در انیمیشن‌های ژاپنی رنگ‌هایی همچون بنفش، آبی یا سبز رو می‌دیدند و در دنیای واقعی مردم همچنان به دنبال رنگ‌های متداول بودند، اما این روزها تماشای رنگ‌های درخشان، متفاوت و حتی اغراق آمیز چیز عجیبی نیست.به طوری که حتی توجه فعالان حوزه آرایش و زیبایی را هم جلب کرده است. در این میان آرایشگری خوش ذوق به نام «اورسولا گاف» شیوه‌ای متفاوت را درپیش گرفته و موی مشتریان خود را به سبکی جدید طراحی می‌کند که غیرمعمول اما بسیار جذاب و خیره کننده است. 

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، این هنرمند که اصالتاً اهل ایالت کانزاس آمریکا است در کار خود بسیار خبره بوده و با خلاقیت از نقاشی‌های کلاسیک، تصاویر کهکشان، چشم اندازهای طبیعت و حتی مواد خوراکی شیوه‌ای جدید در رنگ کردن مو را در پیش گرفته است. به عنوان نمونه او از پاستا برای ایجاد جلوه رنگی جدید استفاده کرده است، جایی دیگر از آتشفشان، اقیانوس، نقش و نگار رنگی بال پروانه، شعله، مروارید، شب‌های پرستاره و بسیاری از ایده‌های دیگر کمک گرفته است.

مدل رنگ مو-724press.com

او می‌گوید برایش کار رنگ کردنن مو شبیه به نقاشی کردن است، اینکه می‌تواند با الهام از هرچیزی کار خود را پیش ببرد. او اشاره می‌کند که حین انجام کار همیشه از خود می‌پرسد چطور می‌تواند مفهوم ذهنی خود را بهتر منتقل کرده و نتیجه نهایی را به چیزی که در ذهن دارد نزدیک‌تر کند.

مطلب مرتبط: مدل آرایش و موی بازیگران در گلدن گلوب ۲۰۲۰

بدنیست کمی پای صحبت‌های این آرایشگر و طراح رنگ مو نشسته و ببینیم خودش در مورد شیوه کار چه می‌گوید:

من یک آلبوم مملو از هزاران عکس در گوشی تلفن همراه خود دارم که قبل از شروع کار آنها را به مشتری نشان می‌دهم تا به عنوان مرجع مورد استفاده قرار گیرد. هرچند در بسیاری از موارد خود مشتری‌ها عکس‌های مدنظرشان را همراه آورده یا در مورد طرحی که در ذهن دارند صحبت کرده و مشورت می‌گیرند. با اینحال قبل از شروع کار باز به دنبال تصاویری می‌گردیم تا به درکی متقابل از چیزی که قرار است اتفاق بیفتد برسیم؛ اینگونه طرح نهایی رضایت دوطرف را جلب خواهد کرد. برخی از مشتری‌ها انعطاف پذیری خوبی دارند و به تجربیات من اعتماد می‌کنند که این کار را آسان‌تر می‌کند.

اما درنهایت من باید به صورت ذهنی روی طرح مورد نظر و انتخابی کار کنم و رفته رفته آن را با ایده اصلی هماهنگ کنم. من تعداد زیادی ایده در ذهن دارم، بااین‌حال گاهی مشتری به دنبال ایده‌هایی است که به صورت معمولی به آنها فکر نکرده و شاید حتی دوست ندارم آنها را تجربه کنم! در اینگونه موارد من نیز ناگزیر به تجدید نظر در کار خود هستم و این مسئله باعث می‌شود که از محوطه امن و راحت خود خارج شوم و روی متدهای دیگری کار کنم. به هرحال نتیجه هرچه باشد، روند کار من را به چالش کشیده و گاهی اوقات حتی نتیجه باعث می‌شود غافلگیری دلپذیر را تجربه کنم.

مدل رنگ مو شیک-724press.com

سخن را کوتاه کرده و از شما خوانندگان عزیر ۷۲۴ پرس دعوت می‌کنم در ادامه به تماشای گوشه‌ای از کارهای جذاب و تماشایی این بانوی هنرمند بنشینید.

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
21
22
23
24
25
26
27
28
3
4
5
6
7
8
9

به پایان این مطلب رسیدیم، نظر شما در مورد این طیف‌های رنگی جذاب، زنده و پرشور و حرارت چیست؟ کدام یکی بیش از بقیه توجه شما را جلب کرد؟ دوست دارید موهای خود را با الهام از چه منظره طبیعی رنگ آمیزی کنید؟ فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام نیز درمیان بگذارید.