چندی پیش حسن روحانی طی پستی در اینستاگرام، مطلبی را در خصوص مشکلات خوزستان نوشت که به دنبال آن علی کریمی، فوتبالیست مشهور کامنت گله‌مندانه‌ای در زیر آن مطرح کرد که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

علی کریمی که توانسته است در عرصه‌ی فوتبال لقب‌های «جادوگر» و «مارادودانای آسیا» را به خود اختصاص دهد، فعالیت‌های خود را محدوده به دنیای ورزش نکرده است و در دیگر حوزه‌های اجتماعی و خیریه هم فعالیت می‌کند.

به گزارش ۷۲۴ پرس، حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در روز اول اسفند، پستی در خصوص وضعیت استان خوزستان منتشر کرد. روحانی در این مطلب عنوان کرده است که دولت، همدل و همراه مردم خوزستان است و دستورات ویژه‌ای در جهت کاهش صدمات و مدیریت بحران داده شده است. روحانی در این مطلب وعده داده است تا خسارات پیش آمده جبران شود و امکانات لازم تا حصول نتیجه‌ی اطمینان‌بخش ادامه پیدا خواهد کرد.

به دنبال انتشار این پست، علی کریمی طی کامنتی نوشت:

دکتر روحانی، کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست، با مردم خوزستان یه همدردی می کردن، کار دیگه که انتظار نمی‌ره. کاش از کسانی استفاده کنید که دلسوز باشن. خیلی زود دیر می‌شه دکتر. بذارین مردمی که به شما رای دادن بابت رای‌شون سرخورده نشن. پس روی افرادتون تجدید نظر کنین و کار را به دست کاردان بسپارید.

علی کریمی در توضیحات بعدی خود عنوان کرد که کامنت وی کاملا دلسوزانه بوده است؛ ضمن این که بر این باور است که رفتار و عملکرد رییس جمهور فعلی جایگاه بهتری در مجامع بین‌المللی برای ایران رقم زده است.

وی از این که بعضی افراد به کامنت او واکنش نشان داده‌اند، عصبانی شده و آن‌ها را فرصت طلب دانسته است.

در این میان، پیمان طالبی، مجری برنامه‌ی تلویزیونی «مردم چی می‌گن» در مطلبی این ستاره‌ی فوتبال را بی‌سواد خطاب کرده است.

کریمی هم در صفحه‌ی تلگرام خود نوشت:

خدا این باسوادا رو از ما نگیر!...من بی‌سواد ولی تو مرد باش و پای حرف خودت بایست. در ضمن، برو دو نفر بیار ببین من درست می‌گم یا تو؟!

هر چند که این دعوا ادامه پیدا نکرده است و پیمان طالبی طی یک پست اینستاگرامی از علی کریمی معذرت خواهی کرده و گفته است که از طریق رسانه‌های دیگر هم این عذرخواهی را انجام خواهد داد.

وی در ادامه گفته است که قصد ندارد که علت توهین خود را  هک شدن حساب کاربری خود بداند و اشتباه خود را خواهد پذیرفت.