اگر فکر می‌کنید که ممکن است افراد پا به سن گذاشته آن کارایی سابق را نداشته باشند، شاید بد نباشد با «آلا ایلینیچنا لووشیکنا» (Alla illyinichna Levushkina) آشنا شوید. بانوی جراحی که همچنان در بیمارستانی در نزدیک شهر مسکو مشغول جراحی است و علیرغم سن و سال بالای خود، از بازنشستگی طفره رفته است.

انسان اغلب تصور می‌کند که با بالا رفتن سن، از بسیار از کارهای مورد علاقه و محبوبش فاصله گرفته و ناگزیر از پیروی سبک زندگی آرام‌تری است؛ اما یک بانوی جراح این تصورات را کاملاً دگرگون کرده است. بله درست شنیدید، این بانوی ۸۹ساله هر روز چهار عمل جراحی انجام می‌دهد و حضورش به خوبی مؤید این نکته است که اگر اراده‌ای در کار باشد، حتی پیری هم نمی‌توان سد راه شما برای رسیدن به اهداف‌تان باشد.

از سوی دیگر این بانوی پیر در خانه‌اش از برادرزاده‌ی ناتوانش نیز به همراه هشت گربه نگهدای می‌کند. در طول دوران کاری، این بانوی قابل تحسین بیش از ده هزار عمل جراحی انجام داده است. او در پاسخ به سؤالی در مورد تصمیمش برای زمان بازنشسته شدن، اشاره می‌کند که دکتر بودن اگرچه یک فعالیت حرفه‌ای است، اما از سوی دیگر بخشی از زندگی اوست و اینکه اگر او کارکردن را متوقف کند، خب پس چه کسی جراحی کند؟

خانم آلا عنوان «پیرترین جراح جهانة که همچنان مشغول فعالیت است را یدک می‌کشد. اما رمز و راز این عمر طولانی چیست؟ خب بانوی جراح ما خیلی ساده به این پرسش پاسخ می‌دهد؛ اینکه او هیچ کار خاصی برای طولانی شدن عمرش انجام نداده است. او همه چیز می‌خورد و در طول زندگیش هم زیاد خندیده و هم بسیار گریسته است.

89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-10
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-12
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-13
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-14
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-17
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-18
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-19
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-2
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-21
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-5
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-6
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-7
89-year-old-surgeon-alla-ilyinichna-levushkina-8