گاهی اوقات برای ایجاد یک تغییر و تحول در ظاهرمان کافی است مدل مو را تغییر دهیم. مثلا موهای بلند را کوتاه یا موهای کوتاه‌تان را بلند کنید. اما چیزی که دراین میان مهم است  توجه به این نکته است که مدل موی انتخابی، با فرم و نوع صورت و چهره شما هماهنگی داشته باشد. به‌همین خاطر شاید شما هم این مسئله را تجربه کرده باشید که آرایشگر با توجه به  فرم چهره‌تان، مدل خاصی را به شما پیشنهاد داده باشد. اما مدل موی مناسب صورت بیضی شکل چیست؟

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Glam، وقتی به دنبال انتخاب یک مدل موی جدید هستیم، باید به عوامل مختلفی توجه کنیم تا نتیجه نهایی باب طبع باشد. بدیهی است که یکی از اولین نکات مورد توجه، وضعیت بافت و ضخامت موها است و اینکه آیا این مدل مو به فرم صورت شما می‌خورید یا خیر؟

مدل موی کوتاه وایولا دیویس- 724press.com

گاهی دوست داریم با استفاده از مدل مو برخی از ویژگی‌های برجسته صورت را به شکلی ملایم‌تر نمایش دهیم و گاهی هم تنها می‌خواهیم فرم کلی صورت بیش از حالت عادی زاویه‌دار دیده شود. دراین بین اگر فرم کلی صورت شما بیضی شکل است، باید خود را جزو افراد خوش شانس بدانید چون تقریبا گزینه‌های مناسب شما برای انتخاب بهترین مدل مو، بی‌پایان است.

قدر مسلم از آنجایی که تا بلندتر شدن مو، به مدتی زمان احتیاج داریم و در طول این مدت باید با مدل موی انتخابی کنار بیاییم، پس چه بهتر که مدلی مناسب ظاهر و باب طبع و سلیقه خود پیدا کنیم. دراین بین مدل‌های خاصی هم وجود دارند که روی یک فرم خاص از صورت عملکرد و نمای بهتری دارند. وقتی می‌گوییم فرم چهره فردی بیضی شکل است، یعنی واقعا صورت او حالت بیضی یا تخم مرغی شکل دارد.

مطلب مرتبط:  محبوب ترین مدل های مو کوتاه و بلند خانم‌ ها 

این نوع صورت کمی کشیده‌تر از صورت معمولی بوده  و فرد دارای چانه گرد و خط فک است. این مسئله باعث می‌شود که فرم کلی چهره فرد متعادل باشد و انتخاب‌های خوبی هم برای مدل مو داشته باشد. یعنی فردی با فرم چهره بیضی شکل می‌تواند هم از موهای مدل کوتاه استفاده کند و هم می‌تواند موهایش را حتی تا کمر بلند نگه دارد. فرقی نمی‌کند نوع یا فرم و بافت کلی مو چه حالتی دارد؛   فرد هم گزینه‌های زیادی برای کوتاه کردن مو دارد و هم دستش برای انتخاب مدل‌های موی بلند باز است که درحالت کلی، صورت فرد را به خوبی قاب می‌گیرند.

دراین مجال با ما همراه باشید تا نگاهی به گوشه‌ای از مدل‌های مناسب افراد با چنین ویژگی داشته باشیم. 

Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces5
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces1
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces10
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces11
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces12
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces120
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces13
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces14
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces15
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces16
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces17
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces18
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces19
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces2
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces21
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces22
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces23
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces24
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces25
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces26
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces27
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces28
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces29
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces3
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces5
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces6
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces8
Haircuts-Perfect-For-Oval-Faces9

درپایان نظر شما در مورد فرم چهره بیضی شکل چیست؟ اگر صورت شما هم بیضی شکل است، چه مدل مویی را بیشتر می‌پسندید؟ منتظر شنیدن نظرات و دیدگاه‌های شما عزیزان هستیم،  حتما آن را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس هم درمیان بگذارید، سپاس