هنوز چند ماهی تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده است و دنیای مد همچنان با قدرت به  درخشش خود ادامه می‌دهد. وقتی اسم دنیای مد و پوشاک به میان می‌آید، همه ما ناخودآگاه به مدل‌های مختلف لباس فکر می‌کنیم، اما صنعت مد برای آنچه به پا می‌کنید و چیزی که به دست گرفته یا روش شانه می‌اندازید هم برنامه دارد. در این مجال با ما در مرور شماری از ترندهای مطرح کیف دستی سال ۲۰۲۳ همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Glam، اگر قرار بود فقط وسایل مورد نیازمان را داخل چیزی بریزیم و بیرون برویم خب پاکت‌های کاغذی و کیسه‌های پلاستیکی هم از پس انجام وظیفه برمی‌آمدند. اما واقعیت این است که استفاده از کیف دستی به مراتب کاربردی‌ و عملی‌تر است  و برای همین داشتن یک کیف مناسب نیاز ضروری همه ما است. 

مدل کیف ترند سال 2023-724press.com

انتخاب کیف مناسب هم حائز اهمیت است، به‌ویژه اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید. دردنیای مد و پوشاک استفاده از یک کیف نامناسب می‌تواند به راحتی جذابیت یک لباس زیبا را از بین ببرد؛ همانطور که انتخاب یک کیف مناسب می‌تواند ساده‌ترین لباس مثل یک شلوار جین و تی‌شرت ساده را پوشانده و ظاهری جذاب و مد روز به شما ببخشد.

فرقی نمی‌کند برای بیرون از رفتن از منزل چه وسایلی را با خود حمل می‌کنید، چه یک گوشی  و کارت اعتباری همراه‌تان  باشد یا مجبور به حمل مقدار زیادی بار مثل لپ تاپ، ظرف غذا، چند جلد کتاب و حتی یک جفت کفش اضافه باشد بالاخره یک کیف دستی جذاب و مناسب وجود دارد که بتواند نیازهای شما را رفع کرده و درعین حال ظاهر شما را جذاب‌تر نشان دهد.

مطلب مرتبط:  مدل های کیف مخصوص فصل تابستان و استفاده کنار دریا یا استخر

دراین مجال با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به شماری از ترندهای جذاب کیف دستی در سال جاری میلادی داشته باشیم. این فهرست هم شامل طرح‌های مینیمالی است که می‌تواند استفاده در تمام طول سال باشد و هم طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق‌تر را پوشش می‌دهد. مثلا انتخاب یک کیف براق با یکی از رنگ‌های متالیک جذاب که می‌تواند به درخشش هرچه بیشتر شما کمک کند. درعین حال ممکن است در ساخت و طراحی این کیف‌ها از مواد و المان‌های گوناگونی مثل پولک، خرج کارهای فلزی و حتی تزئینات چرمی هم استفاده شده باشد. کیف‌هایی چنان تطبیق پذیر که بتوانید آنها را حتی با لباس‌های عادی و غیررسمی هم استفاده کنید.

Handbag-Trends0
Handbag-Trends1
Handbag-Trends11
Handbag-Trends12
Handbag-Trends13
Handbag-Trends14
Handbag-Trends15
Handbag-Trends16
Handbag-Trends17
Handbag-Trends18
Handbag-Trends19
Handbag-Trends2
Handbag-Trends20
Handbag-Trends21
Handbag-Trends22
Handbag-Trends23
Handbag-Trends3
Handbag-Trends4
Handbag-Trends5
Handbag-Trends6
Handbag-Trends7
Handbag-Trends8
Handbag-Trends9

درپایان نظر شما در مورد این مدل‌ها چیست؟ آیا شما هم از یکی از آنها استفاده می‌کنید؟ تجربه شما از انتخاب بهترین و جذاب‌ترین کیف دستی چیست؟ فراموش نکنید نظرات و تجربه‌های ارزشمند خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس