در حال سپری کردن آخرین ماه فصل بهار هستیم و به زودی تابستان از راه می‌رسد. دنیای مد برای هر فصل باتوجه به وضعیت آب و هوا و شرایط آن طرح‌های مختلفی برای ارائه دادن تهیه و تدارک می‌بیند و فصل تابستان هم از این قاعده مستنثی نیست. درکنار لباس‌های رنگ روشن و خنک تابستانی، ملزومات و اکسسوری‌های مناسب فصل هم مورد توجه طراحان قرار دارد. از جمله طراحی کیف‌های مخصوص استخر یا کنار دریا که هرسال شاهد ایده‌هایی جالب و متفاوت است

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از GlamourMagazine، همان اندازه که لباس‌های مناسب استفاده در سواحل یا کنار استخر مورد توجه هستند، کیف‌های ساحلی و ساک‌های مخصوص استخر هم باید مورد توجه قرار بگیرند. آن‌ها هم به اندازه خود کارآمد و مورد نیاز هستن، پس نباید در مورد طراحی یا انتخاب آن‌ها ساده پسند بود.

همین مسئله باعث شده است که برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات این‌چنین، طراحی کیف‌های ساحلی را هم به شکل یک سرمایه‌گذار پرمنفعت و جالب مورد توجه قرار داده و هرساله به دنبال ارائه مدل‌هایی جدید باشند. کیف‌های حصیری یا یافته شده با انواع نخ‌ها مثل کنف یا نخ‌های کاغذی موسوم به رافیا باعث شده است که شاهد نسلی جدید از این مدل کیف باشیم. دراین بین طراحان خوش فکر حتی دست به گلدوزی و تزئین کیف‌ها زده‌اند تا جذابیت آن‌ها را دوچندان کنند.

درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به طراحی‌های جدید کیف‌های موسوم به کیف ساحلی داشته باشیم. کیف‌هایی بسیار معمولی‌تر از کوله پشتی یا کیف‌های چرمی مورد  استفاده روزانه اما  جالب توجه و خلاقانه در طراحی و تزئین که می‌تواند شما را حتی کنار استخر یا ساحل هم  به یک انسان شیک‌پوش و پیرو آخرین‌های دنیای مد و پوشاک تبدیل کند.

seabag1
seabag10
seabag11
seabag12
seabag13
seabag14
seabag15
seabag16
seabag17
seabag18
seabag19
seabag2
seabag20
seabag21
seabag22
seabag23
seabag24
seabag25
seabag26
seabag27
seabag28
seabag29
seabag3
seabag30
seabag4
seabag5
seabag6
seabag7
seabag8
seabag9

نظر شما در مورد این طرح‌ها چیست؟ آیا شما هم اهل بافتن یا تزئین کیف مخصوص استخر یا ساحل خود هستید؟ ایده‌های‌تان را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید. درپایان این مطلب از همراهی شما عزیزان سپاس‌گزاریم.