انتخاب لاک و طرح مناسب برای تزئین و دیزاین ناخن دغدغه همیشگی خانم‌ها است. درواقع بیشتر خانم‌ها دوست دارند ناخن‌های‌شان هم ظاهری جذاب و دلفریب داشته باشند. اما چگونه می‌توان خلاقیت را هم چاشنی طراحی و دیزاین ناخن کرد؟ چطور می‌شود از طراحی‌های جذاب اما متفاوت برای لاک ناخن استفاده کرد؟ در مرور بهترین ایده‌ها برای انجام این کار با ما در ۷۲۴پرس  همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Boredpanda، شاید اصلی‌ترین وظیفه ناخن، محافظت از نوک انگشتان از ضربه‌های احتمالی باشد؛ اما آیا این به معنی نیست که نمی‌توان با کمی خلاقیت به شکلی دیگر هم از آن‌ها بهره برد؟ درواقع ناخن‌های شما می‌توانند همانند بوم‌های نقاشی کوچکی درنظر گرفته شوند که می‌توان زیباترین طرح‌ها را به شکلی خلاقانه روی آن‌ها پیاده کرد.

مدل لاک و تزئین جذاب ناخن-724press.com

بسیاری از خانم‌ها استفاده از لاک ساده را ترجیح می‌دهند، شاید چون وقت و انرژی کمتری از آن‌ها می‌گیرد. اما اگر کمی حوصله به خرج داده و اندکی ذوق و سلیقه هنری را چاشنی کار کنید می‌توانید ناخن‌های‌تان را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید. کاری که هم سرگرم‌کننده است و هم می‌تواند روی خلق‌وخو و حال روحی‌تان هم تأثیرگذاشته و کمی تنوع به زندگی بیاورد.

مطلب مرتبط:  ترندهای طراحی ناخن سال ۲۰۲۳

مثل بسیاری از جنبه‌های زندگی، قرار نیست همه چیز تابع ترندهای روز باشند، درواقع اگر تنها به دنبال پیروی از تازه‌های مد باشید نیاز به صرف وقت زیادی دارید تا به اصطلاح از قافله عقب نمانده و همراه با جریان روز حرکت کنید. در مورد مانیکور، تزئین و طراحی ناخن هم اوضاع به همین شکل است. هر روز شاهد نمایش ایده‌هایی جدید و جذابی در این زمینه هستیم که گاهی گیج‌کننده هستند. اما نگران نباشید، شما می‌توانید همچنان شیک‌پوش باشید اما از طرح‌هایی ساده و بدون زرق و برق‌های آنچنانی برای تزئین و پولیش ناخن خود استفاده کنید.

دراین مجال با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به طراحی‌های ساده اما سرشار از خلاقیت‌های استادانه داشته باشیم که می‌توانند بهترین گزینه برای تزئین ناخن شما باشند. تنوع این طرح‌ها بالا است و می‌تواند شما را در پیدا کردن طرح و ایده مورد نظرتان کمک کند.

nail-1
nail-10
nail-11
nail-12
nail-13
nail-14
nail-15
nail-16
nail-17
nail-18
nail-19
nail-2
nail-20
nail-21
nail-22
nail-23
nail-24
nail-25
nail-26
nail-27
nail-28
nail-3
nail-4
nail-5
nail-6
nail-7
nail-8
nail-9

درپایان این مطلب، نظر شما در مورد این ایده‌ها چیست؟ آیا شما هم برای انتخاب طرح مورد نظر خود سختگیر هستید؟ یا ایده‌های ساده اما گیرا را بیشتر می‌پسندید؟ فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس