برخلاف بسیاری دیگر از حوزه‌های دنیای مد و فشن، ظاهرا حوزه مرتبط با مدل‌های موی کوتاه ترند سال ۲۰۲۳ آنقدرها هم متفاوت و جدید نیست. درواقع در یک نگاه کلی امسال شاهد موجی از مدل‌های قدیمی‌تر هستیم که به‌نوعی نوستالژیک به حساب می‌آیند. بنابراین اگر دوست دارید مدل‌های قدیمی دهه هشتاد را دوباره امتحان کنید، امسال بهترین فرصت است. در این مرور با ۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به مدلهای ترند موی کوتاه داشته باشیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Glamour، تابستان در راه است و با گرم شدن هوا، بازار انتخاب مدل‌های موی کوتاه داغ‌تر می‌شود. بااین وجود برای انتخاب مدل‌های جذاب موی کوتاه می‌تواند در تمام طول سال مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرد. البته مدل‌های موی کوتاه به خصوص در سال جاری میلادی بیش از گذشته ترند شده است.

درادامه مروری بر جذاب‌ترین مدل‌های موی کوتاه خواهیم داشت که می‌تواند ظاهری متفاوت به شما بخشیده و حتی روی روحیه‌تان هم تأثیرگذار باشد.

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
3
4
5
6
7
8
9

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات  کام لذت برده باشید. شما از کدام مدل مو بیشتر خوش‌تان آمد؟ آیا مدل موی کوتاه را دوست دارید یا بیشتر طرفدار موهای بلند هستید؟ همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، سپاس