چه ترجیح بدهید ناخن‌های خود را کوتاه و مرتب کنید و چه دوست داشته باشید تا از طراحی و دیزاین پیچیده‌تری برای زیبایی ناخن‌های خود بهره ببرید،  باید نگاهی هم به ترندهای طراحی سال جاری میلادی داشته باشید که طیف جالب توجهی از ایده‌های سنتی و مینیمال را در برمی‌گیرند. دراین مجال با 724پرس همراه باشید تا نگاهی به طراحی‌های برگزیده‌ای داشته باشیم که مورد توجه طراحان قرار گرفته و عنوان ترند سال را از آن خود کردند.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Allure، براساس آنچه که طراحان ناخن پیش‌بینی می‌کنند، محبوب‌ترین طراحی و دیزاین ناخن امسال، شامل طیفی از طرح‌های سنتی و مینیمالیستی است که احتمالا پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند.

زدن لاک قرمز- 724press.com

درهمین رابطه ریتا پینتو، مؤسس یکی از سالن‌های زیبایی معروف در شهر نیویورک می‌گوید که از آن‌چه در انتظار آن است، پیشاپیش هیجان زده شده است. نکته جالب اما اینجا است که همه این طرح‌ها و ایده‌ها را می‌توان روی ناخن طبیعی، مصنوعی و اکریلیک و البته کاشت و ژل انجام داد، یعنی این ایده‌ها محدودیتی نداشته و دست طراحان برای اجرای آن‌ها کاملا باز است که این خود نکته‌ای مثبت و قابل توجه است.

مطلب مرتبط:  فرق لاک ژل با لاک معمولی در چیست؟

پینتو خاطرنشان می‌کند که صرف‌نظر از روش و گرایش معمول در طراحی ناخن، تکنیک‌هایی هم وجود دارند که رفته‌رفته محبوبیت زیادی پیدا کرده و هنرمندان را تشویق می‌کنند که مرزهای ناممکن را درهم نوردیده و انقلابی در زمینه طراحی ناخن را رقم بزنند تا ظاهری جدید و متفاوت ایجاد کنند. او در توضیح این مسئله اشاره می‌کند که در این روش‌ها از ژل شفاف برای ایجاد طرح‌هایی با بافت سه بعدی استفاده می‌شود و از این طریق ابعاد و حتی ارتفاع را هم دستکاری می‌کنند. حتی درمواردی از فناوری‌هایی جدیدی همچون «Aprés Gel X» هم استفاده می‌شود که در بازار رقابتی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و همچنان شاهد رشد و گسترش هرچه بیشتر آن هستیم.

ناخن رنگی رنگی- 724press.com

به جز پینتو، هنرمندان تحسین شده‌ی دیگری هم که در این زمینه صاحب سبک و شناخته شده و با ستاره‌های مطرح دنیای سینما و موسیقی همکاری دارند هم پیش بینی می‌کنند که سال جاری میلادی سال شگفتی‌های بسیاری در عرصه طراحی و دیزاین ناخن خواهد بود. درست همانطور که فعالان این صنعت و همینطور مشتریان همیشگی و پروپاقرص آن همواره آرزویش را داشته‌اند.

دراین مجال از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به گوشه‌ای از آخرین طراحی‌های ناخن ارائه شده داشته باشید.

nail-1
nail-10
nail-11
nail-12
nail-13
nail-2
nail-3
nail-4
nail-5
nail-6
nail-7
nail-8
nail-9

درپایان نظر شما در این مورد چیست؟ شما کدام را می‌پسندید: ایده‌های کلاسیک و ساده یا ایده‌های مدرن و امروزی با ظاهر متفاوت؟ فراموش نکنید نقطه نظرات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید. سپاس