وقتی اسم روز ولنتاین درمیان باشد،  همیشه ردپایی از قلب‌های قرمز رنگ هم قابل مشاهده است. عروسک‌های پولیشی مخصوص ولنتاین هم اغلب قلبی قرمز دارند، شکلات‌های قلبی شکل و حتی جعبه‌های کادوی ولنتاین به شکل قلب که باعث می‌شود قلب بخشی جدایی ناپذیر از مراسم ولنتاین باشد. به‌همین خاطر زیاد عجیب نیست اگر برای طراحی و پولیش ناخن مخصوص ولنتاین هم از شکل قلب استفاده کنیم. درمرور مدل‌های لاک ولنتاین قلبی با ۷۲۴پرس همراه باشید.

هنوز مقداری لاک قرمز برای‌تان باقی مانده است؟ خب خبر خوب این است که اکنون می‌توانید از آن برای طراحی ناخن مخصوص روز ولنتاین استفاده کنید. باتوجه به حال‌وهوای روز ولنتاین، رنگ قرمز همیشه رنگ محبوب این روز است، البته اگر قلب به‌عنوان نماد اصلی این روز هم جایی در تزئین و طراحی ناخن شما داشته باشد که همه چیز خیلی دلفریب‌تر خواهد بود.

لاک صورتی قلبی-724press.com

در طول سال‌ها مشخص شده است که رنگ لاک قرمز و صورتی از انتخاب‌های همیشگی و متداول روز ولنتاین هستند، اما این مسئله به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از سایه‌های دلخواه خود استفاده کنید. استفاده از قلب در اشکال مختلف هم می‌تواند جذابیت طراحی ناخن شما را بیشتر کند. همچنین استفاده توأما لاک مات و براق هم می‌تواند نمادی از اشتیاق شما برای این روز باشد و درکنار آن حتی استفاده از لاکی ساده که با لوازم جانبی ناخن مثل کریستال، نگین و حتی ورق طلا مزین شده است هم انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

مطلب مرتبط:  مدل لاک و تزئین ناخن ویژه روز ولنتاین

شاید این عجیب به نظر برسد، اما همانطور که عده‌ای روز ولنتاین را جشن می‌گیرند، عده‌ای دیگر هم به یاد دلشکستگی‌های گذشته خود می‌افتند و به‌همین خاطر استفاده از نمادهایی مثل قلب ذوب شده یا قلب‌های شکسته هم مرسوم است. به‌هرحال ایده‌های زیبا و هوشمندانه زیادی برای دیزاین و تزئین ناخن وجود دارد، به‌همین مناسبت ما گلچینی از این ایده‌ها را برای شما فراهم کردیم تا الهام بخش شما برای تزئین ناخن مخصوص روز ولنتاین باشند.

heart-1
heart-10
heart-11
heart-12
heart-13
heart-14
heart-15
heart-16
heart-17
heart-18
heart-19
heart-2
heart-20
heart-21
heart-22
heart-23
heart-24
heart-25
heart-3
heart-4
heart-5
heart-6
heart-7
heart-8
heart-9

مطلب مرتبط: مدل آرایش صورت ویژه روز ولنتاین

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدوارم از این مرور و تماشای مدل‌های تزئین ناخن ویژه روز ولنتاین لذت برده باشید. ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده شما عزیزان هستیم، حتما آن‌ها را با ما در ۷۲۴پرس دات کام درمیان بگذارید. سپاس