معمولا خانم‌ها دوست دارند مناسب هر مراسم یا رویداد خاص، میکاپ و آرایش متفاوتی داشته باشند و خب، روز ولنتاین هم از این قاعده مستثنی نیست. وقتی برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز با فردی که دوست دارید، با دوستان یا اعضای خانواده آماده می‌شوید، چه چیزی زیباتر ازاینکه خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایید. دراین مجال با ما در ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید تا چندین مدل آرایش مناسب روز ولنتاین را مرور کنیم.

آیا به دنبال میکاپ و آرایشی خاص برای روز ولنتاین هستید؟  شاید درحال آماده شدن برای یک شام رمانتیک هستید، شاید در خانه قرار ملاقات دارید و شاید  به فکر یک دورهمی دوستانه هستید. به‌هرحال هر برنامه‌ای که برای روز ولنتاین داشته باشید، فرقی نمی‌کند. شما حتما به ترکیبی عالی برای آرایش مو و میکاپ صورت خود نیاز دارید تا همه چیز در بهترین شکل ممکن خود برگزار شود.

آرایش ولنتاین-724press

اگر گشتی در فضای مجازی بزنید حتما با مدل‌های مختلف میکاپ مناسب روز ولنتاین آشنا خواهید شد، اما ما در 724press.com کار شما را راحت کرده و چندین مدل آرایش خیره‌کننده را برای‌تان گلچین کردیم تا با خیال راحت یکی را که مناسب خود می‌دانید، انتخاب کنید. این مدل‌ها شامل طیف گسترده‌ای از انواع آرایش است. از مدل آرایش چشم با سایه‌های دودی تا آرایش پاستیلی و ظریف، سایه‌های ملایم و مدل‌های دیگر که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و زیبایی خود را جلوه‌ای دیگر ببخشید.

مطلب مرتبط:  مدل لاک و تزئین ناخن ویژه روز ولنتاین

درادامه از شما دعوت می‌کنم به تماشای این مدل‌های جذاب بنشینید.

make-up-1
make-up-10
make-up-11
make-up-12
make-up-13
make-up-14
make-up-15
make-up-16
make-up-17
make-up-18
make-up-2
make-up-3
make-up-4
make-up-5
make-up-6
make-up-7
make-up-8
make-up-9

خب، نظرتان در مورد مدل‌های فوق چیست؟ آیا مدلی مناسب با سلیقه خود پیدا کردید؟ شما برای روز ولنتاین به دنبال چه نوع آرایشی هستید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس هم درمیان بگذارید. سپاس