روز ولنتاین که به نام روز عشاق هم شناخته می‌شود، یکی از مناسبت‌هایی است که هرساله در بسیاری از کشورهای جهان جشن گرفته می‌شود. این مراسم هم مثل هر مراسم و جشن دیگری، هر سال شاهد نوآوری و خلاقیت طراحان در بخش‌های گوناگون است. به جز هدایای ولنتاین، توجه به مسائلی همچون نوع آرایش و حتی دیزاین و طراحی ناخن از جمله مسائلی است که توجه دختران جوان را به خود جلب می‌کند. در مرور ایده‌های خلاقانه مدل لاک و تزئین ناخن ولنتاینی با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Glamour، وقتی اسم روز ولنتاین به گوش می‌رسد، بسیاری به جعبه‌های شکلات و آبنبات‌های قلبی شکل، خرس‌های پشمالو و دسته‌های گل رز فکر می‌کنند. همان چیزهایی که معمولا به ‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مراسم ولنتاین شناخته می‌شوند. روزی برای گرامیداشت عشق ورزیدن و دوست داشتن که به اشکال گوناگون در اقصی نقاط جهان جشن گرفته می‌شود.

اما این حال‌وهوا ناخودآگاه باعث الهام بخشیدن به طراحانی می‌شود که دوست دارند این ایام از سال را به شکلی ویژه ماندگار و خاطره‌انگیز کنند. طراحان لاک و دیزاین ناخن هم از جمله کسانی هستند که سعی می‌کنند با الهام از عناصر اصلی ولنتاین، ایده‌های جذاب را به علاقمندان آثار خود معرفی کنند.

مطلب مرتبط: مدل آرایش صورت ویژه روز ولنتاین

حسن این ایده‌های جدید این است که خود را محدود به رنگ‌هایی همچون قرمز و صورتی یا اشکال خاص قلبی نکرده و سعی کردند طرح‌ها و ایده‌هایی مناسب افراد بزرگسال را هم معرفی و آماده کنند. به‌هرحال فقط این دختران و پسران کم سن و سال نیستند که به روز عشق باور دارند؛ بسیاری از افراد بزرگسال هم دوست دارند این مناسبت را همراه شریک زندگی خود جشن بگیرند و این ایده‌ها با تم سیاه و سفید می‌تواند برای آن‌ها هم مناسب باشد.

مطلب مرتبط: مدل طراحی و پولیش ناخن قلبی ویژه روز ولنتاین

پس درادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی کوتاه به مجموعه‌ای از ایده‌های ولنتاینی امسال داشته باشیم که می‌تواند دستان شما را به مراتب جذاب‌تر کند.

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
21
22
23
24
3
4
5
6
7
8
9

درپایان نظر شما در مورد این ایده‌ها چه بود؟ آیا شما هم روز ولنتاین را جشن می‌گیرید؟ این روز برای شما یادآور چه خاطرات شیرینی است؟ فراموش نکنید خاطرات و تجربیات دلپذیر خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید. سپاس