توجه به ظاهر مسئله‌ای است که کماکان همه ما درگیر ما هستیم؛ شاید کمتر کسی بتواند ادعا کند ظاهرش چندان اهمیتی ندارد و به‌عبارت دیگر برایش مهم نیست دیگران او را چگونه می‌بینند. در این بین این حساسیت در میان خانم‌ها بیشتر است و اینکه چگونه به نظر می‌رسند، یکی از دغدغه‌های همیشگی آنها است. به همین خاطر است که انتخاب سایه‌های رژ لب مناسب پوست می‌تواند نقشی مهم در ظاهر خانم‌ها داشته باشد.

رنگ‌ها هرکدام در جای خود شگفت‌انگیز و دوست داشتنی هستند  و البته که هر رنگ طرفداران خاص خود را دارد. این مسئله در مورد رنگ رژ لب اما اهمیتی خاص پیدا می‌کند؛ درواقع انتخاب سایه مناسب رژ لب می‌تواند تأثیری شگفت‌انگیز روی ظاهر شما داشته باشد. دنیای محصولات آرایشی هر روز به تنوع محصولات خود اضافه کرده و رنگ‌های جذابی را در اختیار بانوان قرار می‌دهد. دراین بین تنها پالت رنگی کامل است، بلکه  برندهای مختلف سعی می‌کنند با تنوع دادن محصولات خود در سایه‌های تیره و روشن هر رنگ، مشتریان بیشتری را به خرید محصولات خود تشویق کنند. 

انواع رژ لبهای برند میبیلین-724press.com

به‌همین خاطر شاید خانم‌ها در انتخاب رنگ‌های کاربردی و مناسب برای موقعیت‌های گوناگون دچار مشکلاتی شوند؛ ضمن آنکه هر رنگ و هر سایه مناسب هر رنگ پوستی هم نیست و شاید درنهایت نتیجه نهایی کار به جای آنکه باعث جذابیت دوچندان شود، چنگی به دل نزند. درادامه با ما در ۷۲۴پرس همراه باشید تا به مرور چند رنگ رژ لب ترند و برتر بپردازیم که  انتخاب بسیاری از  خانم‌ها در سراسر جهان بوده و هستند. از  رنگ‌های دخترانه‌ای همچون صورتی تا رنگ‌های وسوسه‌کننده و جذابی همچون قرمز و هلویی،  رنگ‌هایی که قطعا توجه شما را هم به خود جلب خواهند کرد.

رژ لب نود

رژ لب نود-724press.com

این رنگی است که می‌توان آن را در یک روز آفتابی، یک مراسم عصرانه مثل مهمانی و یک دورهمی دوستانه استفاده کرد؛ البته آرایش چشم تیره هم می‌تواند روی جذابیت رنگ رژ لب‌تان تأثیری دوچندان داشته باشید؛ این را همیشه به خاطر داشته باشید.

مطلب مرتبط: ۳ روش ساده برای روشن تر کردن رنگ لب ها

خب، استفاده از رنگ نود می‌تواند معضلی بزرگ برای اکثر دختران باشد؛ به‌خصوص اگر پوست رنگ پریده‌ای داشته باشند هم این مشکل بزرگ‌تر می‌شود. رژ لب نود یعنی انتخاب رنگی که کمابیش شبیه رنگ پوست لب شما باشد و اگر جزو معدو افرادی هستید که رنگ پوست بسیار روشنی داشته و سبزه نیستید احتمالا استفاده از رژ لب نود انتخاب چندان مناسبی نیست. از طرف دیگر افراد با رنگ پوست تیره هم در مورد استفاده از این رنگ رژ مشکلاتی خواهند داشت؛ به‌خصوص اگر از  آرایش چشم بسیار سنگین استفاده کنند. پس این رنگ رژ لب بسیار ریسکی است و باید مراقب باشید که همه چیز درهماهنگی با هم باشد و اینکه این سایه مناسب پوست شما است.

رژ لب صورتی

رژ صورتی دخترانه-724press.com

صورتی رنگ محبوب دختران جوان است؛ درواقع می‌توان رنگ صورتی را یک رنگ دخترانه جهانی در نظر گرفت. از طرف دیگر رنگ پوست شما هم چندان اهمیتی ندارد، سیاه، قهوه‌ای تیره یا روشن، زرد و حتی پوست سفید رنگ پریده همگی با این رنگ رژ لب هماهنگی دارند. همه خانم‌ها با هر رنگ پوستی می‌توانند جذابیت خود را  با سایه‌ای از رنگ صورتی دوچندان کنند.

اما  بهتر است این مطلب را در نظر بگیرید که سایه صورتی مدنظر خود را با میزان برنزه بودن پوست‌تان هماهنگ کنید. از نگاه ۷۲۴پرس، هرچقدر رنگ پوست روشن‌تر باشد، بهتر است شما هم صورتی روشن‌تری را انتخاب کنید و بالعکس، افراد با پوست تیره بهتر است رنگ صورتی چند پرده تیره‌تر را انتخاب کنند. توجه به این نکته برای همه دختران و به خصوص نوجوانان مبتدی تازه‌وارد دنیای مد و آرایش ضروری است.

دیگر نکته شگفت‌انگیز در مورد سایه‌های تیره و روشن رنگ صورتی این است که به نظر می‌رسد این رنگ برای هر فرد با هر سن و سالی هم مناسب است. استفاده از آن باعث می‌شود که ظاهری شاداب و جوان داشته باشید.  در هنگام آرایش بهتر است روی سایه مناسب پوست خود تمرکز کنید و توجهی به نوع برند نداشته باشید؛ چون هر برندی که در نظر بگیرید طیفی گسترده از رنگ صورتی را به مشتریان خود عرضه کرده است.

رژ لب Berry

رژ لب بری-724press.com

رژ لب بری یک گزینه عالی برای زمانی است که می‌خواهید با دوستان خود وقت گذرانده و به گردش و تفریح بروید. این رنگ برازنده استفاده در موقعیت‌هایی  است که  یک ظاهر معمولی هم کفایت می‌کند، اما دوست دارید شیک ظاهر شوید؛ به‌همین خاطر هیچ رنگی نمی‌تواند جایگزین این رنگ خاص رژ لب شود. 

انواع مختلفی از این نوع رژ لب در بازار وجود دارد؛ برخی از آن‌ها به صورت ویژه با عنوان «سایه‌های بری» معرفی می‌شوند.  اما اگر به دنبال تنوع سایه‌های Berry هستید، می‌توانید به محصولات برندهایی همچون مک (MAC)، میبلین (Maybelline) و رولون (Revlon) توجه کنید که همگی گزینه‌های خیره‌کننده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند.

رژ لب قهوه‌ای

رژ لب قهوه ای-724press.com

رژ لب قهوه‌ای به خصوص محبوب دوست‌داران مهمانی‌های پرهیاهو و دیوانه‌وار است؛ رنگی که گویی هرگز از مد نمی‌افتد. اما باید توجه داشته باشید که لازمه استفاده از آن، هماهنگی رنگ رژ لب با لباس‌هایی است که بر تن دارید. این رنگ رژ به هر نوع لباسی نمی‌آید. اگر به دنبال  لباس‌های رنگ تیره و استفاده از رژ لب قهوه‌ای هستید خب تبریک می‌گویم، ممکن است دیگر مهمانان نتوانند به سادگی از شما چشم برداند. اگر لباس شما هم قهوه‌ای رنگ است، بهتر است به جای استفاده از سایه‌های تیره‌تر قهوه‌ای، رنگ‌های روشن‌تر را انتخاب کنید تا جذابیت ظاهری‌تان حفظ شود. باور کنید استفاده همزمان از لباس قهوه‌ای با رژ قهوه‌ای تیره چیز چندان دلچسبی از آب درنمی‌آید.

مطلب مرتبط: اشتباهات رایج آرایش که شما را پیرتر نشان می‌دهند

رنگ مو هم دراین زمینه تأثیرگذار است. اگر موهای شما دارای هایلایت قرمز یا مسی رنگی است، بهتر است برای آرایش لب به سراغ سایه‌های قهوه‌ای برنزی یا مات بروید که باعث می‌شود نگاه همه را خیره کنید. اما برندهای گوناگون محصولات متنوعی را در این زمینه عرضه کردند، از برند لاکمه  (Lakme) تا مک همگی سایه‌های فراوانی از رنگ قهوه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که ممکن است حتی باعث سردرگمی شما در مورد انتخاب رنگ ایده‌آل شوند.

رژ لب قرمز

کیت وینسلت در تایتانیک-724press.com

باور کنید رنگ رژ لب قرمز هرگز از مد نمی‌افتد. از افراد مشهور دنیای ستارگان هالیوود همچون آنجلینا جولی گرفته تا خوانندگان شناخته شده‌ای همچون کیتی پری، ریحانا و البته کیت وینسلت دوست داشتنی، این رنگ محبوب همگان است. به‌خاطر دارید که کیت وینسلت در طول فیلم تایتانیک از سایه‌های مختلف رنگ قرمز استفاده می‌کرد و همیشه ظاهری جذاب و تحسین برانگیز داشت؟ رنگ قرمز به اندازه‌ای محبوب است که هرازچندگاهی دوباره روی فرش قرمز خودنمایی می‌کند.

استفاده از این رنگ در تعامل با مدل مو و لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید می‌تواند به یکپارچه سازی ظاهر شما کمک کرده و به شما چهره‌ای مدرن و امروزی ببخشد. در طول روز می‌توانید از رنگ قرمز مات استفاده کرده یا با استفاده از کمی پودر رژ لب‌تان را مات کنید،  درمهمانی‌های شبانه هم از رنگ‌های درخشان‌تر استفاده کنید. البته در مورد رنگ قرمز همه چیز در مورد کنتراست و براق  بودن است؛ به خصوص اگر پوست چربی دارید باید بیشتر به نوع رژ لب انتخابی خود توجه کنید. اما بهترین رنگ‌های قرمز رژ لب را می‌تواند در میان محصولات برندهایی همچون مک و کالربار (Colorbar) پیدا کرد.

رژ لب مارون (Maroon Lipsticks)

رژ لب مارون-724press.com

این رنگ رژ لب هم برازنده مهمانی‌های پرشور و هیجان است و خب، افراد مشهور بسیاری به رنگ رژ لب مارون علاقه نشان می‌دهند. از نگاه ۷۲۴پرس، این رنگ با هر رنگ لباس مثل قهوه‌ای، قرمز و حتی آبی تیره هماهنگ می‌شود. برای استفاده در یک مراسم رسمی مناسب است و حتی می‌تواند انتخابی خوب برای استفاده در محل کار باشد. با کمی مات کردن، رنگ رژ لب مارون واقعا شیک و رسمی است و قطعا برای شرکت در یک مهمانی گزینه‌ای ایده‌آل است.

رژ لب مرجانی

رژ لب مرجانی-724press.com

رنگ مرجانی دیگر رنگی است که می‌تواند انتخابی خوب برای رنگ رژ لب باشد. سایه‌های رنگ مرجانی توانایی شگفت‌انگیزی دارند که هم چشم‌نواز و خیره‌کننده باشند و هم ظرافت را به نمایش بگذارند. بنابراین با استفاده از این رنگ رژ لب شما همچنان می‌توانید ظاهر لطیف و ظرافت زنانه خود را حفظ کنید، درحالی که همچنان جسارت خود را به نمایش می‌گذارید.

اما دلیل دیگری که استفاده از این رنگ رژ لب را نه تنها مناسب بلکه حتی ضروری می‌کند وجود این حقیقت است که سایه‌های رنگ مرجانی برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است. تنها نکته این است که سایه مورد نظر را با رنگ پوست خود هماهنگ کنید تا همچنان ظریف و بازیگوش به نظر برسید. اگر از همین الان به فکر استفاده از سایه مرجانی افتادید، پس حتما برند مک را در فهرست برندهای مناسب خود قرار دهید که گزینه‌های خوبی برای راضی کردن شما در اختیار دارد.

رژ لب هلویی

رژ لب هلویی-724press.com

هر کسی خانمی دوست دارد که ظاهرش هم شیک و همه پسند باشد و هم بارقه‌هایی از شیطنت و سرگرم‌کننده بودن داشته باشد و باور کنید سایه‌های رنگ هلویی می‌تواند این خواسته شما را برآورده کند. این طیف از سایه‌ها حسی از شیک بودن را به کل ظاهر شما می‌بخشد و اگر بخواهیم صادق باشیم باید گفت رنگ رژ لب هلویی هم سادگی آرایش شما را نشان می‌دهد و هم چهره‌تان را جذاب می‌کند. 

البته استفاده از سایه‌های رنگ هلویی زمانی جذاب‌تر می‌شود که پوست شما  کمی حالت برنزه هم داشته باشد. پس اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که تابستان‌هایش  برای برنزه کردن پوست‌تان مناسب است، از این خوش شانسی خود نهایت بهره را ببرید. و اما برندهای مختلف فوق یعنی مک، رولون، کالربار و لاکمه همگی سایه‌های هلویی متنوعی برای عرضه به مشتریان خود تهیه و تدارک دیده‌اند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

مطلب مرتبط:  چند راهکار ساده برای داشتن لب هایی صورتی رنگ و جذاب

پرواضح است که رنگ‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به چهره شما جذابیتی دوچندان ببخشند، اما در این فهرست ما به سراغ همه‌کاره‌ترین رنگ‌های رژ لب رفتیم که همیشه در مرکز توجه قرار داشته و برای مناسبت‌های مختلف ایده‌آل هستند. اکنون این دیگر به انتخاب خود شما بستگی دارد که برای بخشیدن سحر و افسون بیشتر به چهره‌تان، باتوجه به رنگ و بشره پوست رژ لبی مناسب را انتخاب کرده و ستاره مجلس شوید.

رنگ رژ لب تیره برای افراد سیاه پوست-724press.com

درپایان امیدوارم از مرور این مطلب و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، پس حتما آن‌ها را با ما هم درمیان بگذارید.