به دلیل اهمیت پایه یازدهم، دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک، علو م‌تجربی و انسانی باید برای قبولی در کنکور و یاد گرفتن تمامی مباحث، به‌ خوبی به آن‌ها توجه داشته باشند.

درواقع لازم به ذکر است که برای فراگیری مباحث پایه یازدهم، باید پایه قوی داشته باشید؛ چرا که این مباحث ادامه و دنباله مباحث سال دهم هستند و در صورتی ‌که پایه دهم را به‌ خوبی نگذرانده باشید نخواهید توانست تا مباحث پایه یازدهم را فرا بگیرید. کتاب‌ کمک درسی یازدهم تجربی می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند تا از این طریق قادر شوید با تمامی مباحث آشنا شوید. این نوع کتاب‌ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت شما خواهند داشت.

در ادامه به مطالب بیشتری درمورد کتاب‌های کمک درسی می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

کتاب های رنگی

چه معیارهایی می توانند به ما در انتخاب کتاب کمک درسی کمک کنند؟

انتخاب کتاب کمک درسی یازدهم تجربی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که باید برای موفق شدن در آن، کتاب درستی را انتخاب کرده باشید. کتاب کمک درسی باید در اختیار هر دانش‌ آموزی باشد تا او از این راه بتواند به استعدادهای خود پی برده و آن‌ها را شکوفا کند.

دروس امروز با درس‌های گفته شده در سالیان گذشته، دارای تفاوت‌های زیادی هستند که همین موضوع سبب شده تا والدین به فکر خریداری کتاب کمک درسی برای فرزندان خود بیفتند. کتاب کمک درسی خوب می‌تواند زمینه ‌ساز پیشرفت و درنهایت موفقیت و سربلندی فرزندان شما شود. حال زمان این است که بدانیم برای انتخاب کتاب کمک درسی چه معیارهایی را باید در نظر داشته باشیم. در ادامه برای آشنایی با این معیارها، همراه ما باشید.

o       متناسب با علم و دانش شما

o       تدریس تمامی مباحث جزء به ‌جزء

o       رساندن شما به اهدافتان

o       تولید به‌ وسیله کمپانی معتبر

o       دارای درس ‌نامه و سؤالاتی کامل

انواع کتاب کمک درسی

کتاب‌های کمک درسی دارای اهمیت بسیاری هستند و می‌توانند در زندگی شما تأثیر مثبتی بگذارند. ولی باید بدانید که انتخاب کتاب کمک درسی یکی از انتخاب‌های مهم زندگی‌تان است و به همین علت باید قادر باشید تا بهترین کتاب را انتخاب کنید. کتاب‌های کمک درسی به چندین دسته تقسیم ‌بندی شده‌اند. این کتاب‌ها عبارتند از:

  • کتاب تستی
  • کتاب تیزهوشان
  • کتاب کار

این سه دسته از نوع‌ کتاب‌های کمک درسی هستند که می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

کتاب و قلم

کتاب های کمک درسی مفید یازدهم تجربی

رشته تجربی از رشته‌هایی است که باید برای موفق شدن در آن سعی و تلاش زیادی داشته باشید. از این طریق خواهید توانست تا تمامی مباحث را به‌ خوبی فراگرفته و در کنکوری که در پیش رو دارید رتبه خوبی به دست بیاورید. کتاب‌های کمک درسی یازدهم تجربی می‌توانند سبب رشد و پیشرفت شما در تمامی دروس شوند. در ادامه به بررسی برخی از این کتاب‌ها می‌پردازیم:

دروس طلایی یازدهم تجربی کاگو

دروس طلایی یازدهم از جمله بهترین و کامل‌ترین کتاب‌هایی است که می‌تواند پیشرفت شما را در هر درسی دو برابر کند. این کتاب دارای فهرستی روان و بسیار کاملی است که با مطالعه آن می‌توانید موضوعات مورد نظرتان را پیدا کرده و مطالعه نمایید. دروس طلایی دارای خلاصه‌ای از تمامی دروس ارائه شده در کتاب اصلی شماست که می‌توانید با استفاده از آن مرور کاملی روی مطالب داشته باشید. ویژگی‌های این کتاب عبارتند از:

  • دارای درس ‌نامه‌ای کامل و جامعی
  • تدریس فصل ‌به ‌فصل موضوعات
  • برخورداری از نمونه سؤالات نوبت اول و دوم پایه یازدهم سال‌های اخیر
  • اشاره دوباره به نکات و موضوعات مهم
  • پرسش ‌و پاسخ درمورد مطالب تدریس شده

فیزیک 2 یازدهم تجربی سؤال های پرتکرار قلم چی

فیزیک 2 در کمپانی قلم چی در یک جلد و با عنوان کتاب کار تولید و روانه بازار شده است. این کتاب دارای درس ‌نامه‌ای تکمیلی و مفهومی می‌باشد که در پایان هر مبحث یکسری نمونه سؤال تشریحی داده برای شما داده شده است تا از این طریق به سطح آگاهی خود پی ببرید.

ریاضی یازدهم تجربی اقیانوس مبتکران

ریاضی یازدهم از جمله کتاب‌های تستی است که می‌تواند شما را برای کنکور، امتحانات و آزمون‌ها آماده کند. هر فصل این کتاب از درس ‌نامه کاملی تشکیل شده که پس از تدریس درس نمونه سؤالاتی نیز برایتان طراحی شده است تا از این طریق میزان یادگیری خود را از دست بفهمید. ویژگی‌های کتاب اقیانوس مبتکران به شکل ذیل هستند:

  • استفاده از تمامی مباحث ریاضی پایه یازدهم
  • برخورداری از درس‌ نامه‌ای کامل
  • دارای پرسش‌های تستی به همراه پاسخ آن‌ها
  • آزمون‌هایی در انتهای هر فصل

زیست شناسی 2 یازدهم تجربی سؤال های پرتکرار قلم چی

این کتاب به‌ وسیله انتشارات قلم چی در یک جلد تولید شده که در واقع با عنوان کتاب کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیست ‌شناسی 2 دارای یکسری نمونه سؤال تشریحی است که شما می‌توانید با کمک آن، میزان فهم خود را از درس زیست ‌شناسی مورد بررسی قرار دهید.

کتاب های کمک درسی

سخن پایانی

کتاب‌های کمک درسی از جمله بهترین کتاب‌هایی هستند که از میزان اهمیت بسیاری برخوردارند. توجه داشته باشید که انتخاب کتاب کمک درسی مناسب، می‌تواند از جمله تصمیمات مهم زندگی‌تان باشد. پس باید در انتخاب آن دقت و توجه بسیاری به خرج دهید. با این روش خواهید توانست تا در تمامی دروس خود موفقیت به دست آورده و با نمرات و رتبه خوبی، وارد دوره بعدی زندگی خود شوید.

سایت وطن بوک عرضه ‌کننده نوع‌های گوناگونی از کتاب‌ها است و شما نیز می‌توانید همانند سایر دانش‌آموزان برای خرید کتاب کنکور با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به کتاب کمک درسی یازدهم تجربی در اختیارتان قرار دهیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.