خراسان جنوبی همانند دیگر نقاط کشور، از همان روز شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش جامه عزا بر تن کرده و هنوز در سوگ این عزیزان می‌گرید.

به گزارش ۷۲۴پرس؛  چند روز از نبودنت می‌گذرد اما گویی چند سال است که ایران در عزای تو می‌گرید؛ چراکه این روزها سخت می‌گذرد.

هنوز همه‌جا بوی عطر شهادت می‌دهد و شهر جامه عزا را از تن درنیاورده است. چقدر ناباورانه عروج کردی. کبوترانه بر آسمان ایران پر گشودی... پروازی که نقطه شروعش منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی بود.

آه... ورزقان... نقطه‌ای سرسبز که یک ایران را کویر کرد. مکانی که آغاز یک دلدادگی شد و پایانی که شروعی دیگر از جنس آه و ماتم داشت.

کاش هنوز هم بودی. دلمان برایت سخت بی‌قراری می‌کند ای شهید. سوختی و یک جهان را سوزاندی. اینجا به رفتن، نداشتن و نبودنت عادت نکرده‌اند؛ اگرچه اولین‌بارمان نیست که گوهرهایی از جنس عشق و معرفت را از دست می‌دهیم.

شهیدان رجایی، قاسم سلیمانی، بهشتی و.... هم پیش از تو از دل ایران به آسمان رفتند تا از عرش، فرشیان را زیر بال‌وپر بگیرند. بهشتی شدنت مبارک.

این روزها دل‌ها همه غمگین است. نه خراسان جنوبی، نه ایران، بلکه جهان در غم از دست‌دادنت به سوگ نشسته‌اند. به‌راستی که چند روزی باد هم بی‌تابی می‌کند، خورشید داغ‌تر از همیشه طلوع می‌کند و ابرها طاقتی برای ماندن ندارند.

اما آرام بخواب ای شهید خدمت... مردمان کویرنشین در خراسان جنوبی هرگز خوبی‌ها و گام‌های خستگی‌ناپذیرت را فراموش نخواهند کرد. اینجا بذرهایی که در سفرهایت در دل مردم کاشتی، جوانه‌زده و با مرور خاطراتت هر روز رشد می‌کند.

فراموش نخواهیم کرد که چگونه برای دفاع از محرومان سینه سپر می‌کردی یا فرسنگ‌ها مسیر را طی کردی تا سنگ صبور مردمانی محنت‌کشیده در مرز خراسان جنوبی باشی.

اینجا درس‌های زندگی‌ات هر روز مشق می‌شود تا صدها رئیسی در مکتب اسلام تربیت شود.