مرزنشینان همواره یکی از حماسه‌سازان تاریخی کشور بوده و امروز دوباره برای ایران قوی و برای اعتلای وطن پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

به گزارش ۷۲۴پرس؛ خراسان جنوبی با بیش از ۳۶۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان به عنوان استانی مرزی شناخته شده است. امروز تمام اقشار مردم خراسان جنوبی اعم از مرزنشینان، کشاورزان، دامداران و روستاییان با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

امروز علی‌رغم سرمای شدید هوا، حتی در دورترین مناطق این دیار مرزی مردم پای کار آمدند تا با برگ رای‌شان، تعهدی دیگر با شهدا ببندند.

مرزنشینان پای کار انتخابات

یکی از مرزنشینان خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها راه مایوس شدن دشمن از انقلاب، حضور در انتخابات است، افزود: انتخابات فرصتی مغتنم برای مشارکت در سرنوشت کشور بوده که باید از آن استفاده کرد.

مهدی سولابستی با بیان اینکه برای دفاع از خاک وطن و حمایت از رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: مرزنشینان از اقشار پرتلاش جامعه بوده که در همواره پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی که بنا به گفته خودش در ۱۵ کیلومتری مرز افغانستان زندگی می‌کند، ادامه داد: تمام مرزنشینان با حضور در انتخابات به دنیا نشان دادند که سختی‌های زندگی نمی‌تواند آن‌ها را از ولایت جدا کند.

سولابستی، انتخابات را حقی برای مردم دانست و گفت: ما برای لبیک به فرمان رهبری همواره آماده‌ایم و گوش به فرمان رهبرمان هستیم.

انتخابات لازمه حفظ تمامیت ارضی کشور

محمد رحمتی با بیان اینکه انتخابات برای حفظ تمامیت ارضی کشور ضروری است، افزود: امید است نمایندگان منتخب مردم در خدمت‌رسانی کوتاهی نکنند و روستاییان به ویژه مرزنشینان را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم در سردترین شرایط آب و هوایی پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند، گفت: مردم شریف خراسان جنوبی در کمک به اهداف نظام همواره پای کار هستند بنابراین باید مورد توجه قرار گیرند.