معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای، نتایج پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری را اعلام کرد.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  کمیته داوری پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری سراسر کشور که  آقایان بیژن مقدم، محمدصادق عرب، حبیب‌الله عباسی، محمد کریمی و محمد لسانی نیز به نمایندگی از سایت‌های خبری در آن حضور داشتند،  نتایج نهایی این دوره را اعلام نمودند.

براساس نتایج اعلامی، پایگاه خبری ۷۲۴پرس با کسب ۵۵ امتیاز، رتبه اول پایگاه‌های خبری خراسان جنوبی را از آن خود کرده است و در جایگاه  ۱۳۷ اُم در میان  ۱۷۸۳ پایگاه خبری ملی حاضر در این دوره قرار گرفته است.

پایگاه‌های خبری، طبس نیوز، خبر و هنر، پیام خاوران و خاورستان نیز در رتبه‌های بعدی استان خراسان جنوبی قرار گرفته‌اند.

گفتنی‌است نتایج مذکور، حاصل ارزیابی دقیق دو کمیته کارشناسی و داوری نهایی و براساس راستی‌آزمایی مستندات مربوط به خوداظهاری پایگاه‌های خبری  در بازه زمانی مهر ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده است.

۷۲۴پرس ضمن خداقوّت به همه‌ پایگاه‌های حاضر در دور پنجم ارزیابی، خصوصاً پایگاه‌های خبری استان خراسان جنوبی و همچنین تبریک به رتبه های برتر اعلامی در این استان فرهنگی، از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی به ویژه جناب آقای فرخنده مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمال تشکر و قدردانی را اعلام نموده، موفقیت بدست آمده را حاصل زحمات تیم تحریریه خود در اقصی نقاط ایران اسلامی دانسته و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان می‌باشد. بدیهی‌است کسب این رتبه، بار مسئولیت  تیم ۷۲۴پرس را دوچندان خواهد کرد تا در مسیر اطلاع‌رسانی سریع، شفاف و با کیفیت در حوزه‌های مختلف استانی، کشوری و بین‌الملل قدم‌های محکم‌تری بردارد. انشاالله