اگر از اینستاگرام در تلفن همراه یا لپتاپ خود استفاده می‌کنید و قصد فروش دستگاه خود را دارید، بهتر است قبل از فروش دستگاه از حساب کاربری خود در اینستاگرام خارج شوید. این کار سبب می‌شود که شخص دیگری که دستگاه شما را خریداری می‌کند، نتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند. در این مطلب قصد داریم نحوه خروج کامل از حساب اینستاگرام را بررسی کنیم؛ تا انتها با ما همراه باشید.

خروج از حساب کاربری اینستاگرام در تلفن همراه

فرقی ندارد که از یک تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون استفاده می‌کنید، روش خروج از حساب اینستاگرام برای هر دو دستگاه مشابه است؛ بنابراین مراحل زیر را دنبال نمایید:

روی آیکون حساب کاربری خود که در توار پایین صفحه برنامه قرار دارد، تپ کنید.

پروفایل کاربری-724press.com 

اکنون وارد صفحه کاربری خود خواهید شد. روی آیکون سه خط افقی که در بالای صفحه قرار دارد، تپ کنید.

 منوی تنظیمات-724press.com

در منوی موجود، روی گزینه Setting تپ کنید تا وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید.

تنظیمات اینستاگرام-724press.com 

به پایین‌ترین بخش صفحه تنظیمات رفته تا گزینه Log Out Account Name را مشاهده کنید (بجای Account Name نام کاربری شما نوشته شده است)؛ روی این گزینه تپ کنید.

خروج از حساب کاربری-724press.com 

اکنون صفحه خروج از حساب کاربری ظاهر می‌شود. روی کلید تغییر وضعیت “Remember Login Info” تپ کنید تا غیرفعال شود. سپس روی گزینه Log Out تپ کنید تا از حساب کاربری اینستاگرام خود خارج شوید.

لاگ اوت اینستاگرام-724press.com

درصورتی که هر کاربری حتی خودتان در این دستگاه بخواهد وارد حساب کاربری اینستاگرام شود، باید نام کاربری و رمزعبور را وارد کند.

مطلب مرتبط:  چگونه پیام‌های اینستاگرام را حذف کنیم؟

خروج از حساب کاربری اینستاگرام در لپتاپ

برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام خود در هر یک از سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس، مکینتاش و کروم‌بوک کافی است از طریق یکی از مرورگرهای وب خود وارد سایت اینستاگرام شده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

در سایت اینستاگرام، از طریق نوار بالای صفحه روی آیکون پروفایل کاربری خود کلیک کنید.

 حساب کاربری سایت-724press.com

از طریق منوی موجود، روی گزینه Log Out کلیک کنید تا از حساب کاربری خود خارج شوید.

خروج از حساب اینستا در سایت-724press.com

نکته: حتماً قبل از اینکه لپتاپ خود را در اختیار فرد دیگی قرار دهید، علاوه‌بر خروج از حساب اینستاگرام خود باید از حساب کاربری Gmail نیز خارج شوید.

سخن پایانی

اولین اقدام در بحث امنیت دستگاه‌های الکترونیکی محافظت از حساب‌های کاربری خود در برابر دیگران است. قبل از اینکه دستگاه خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید یا اینکه دستگاه خود را به دیگران بفروشید، باید از حساب کاربری خود چه در اپلیکیشن‌های مالی و چه در اپلیکیشن‌های اجتماعی همچون اینستاگرام بصورت کامل خارج شوید. برای خروج از حساب اینستاگرام کار سختی پیش روی شما نیست؛ تنها کافی است وارد تنظیمات حساب کاربری شده و سپس از گزینه Log Out استفاده کنید.