اگر جزو افرادی هستید که از اینستاگرام برای کار و تجارت خود استفاده می‌کنند، بهتر است لینک سایت کاری خود را در بخش بیوگرافی پیج شخصی و کاری خود قرار دهید. این کار سبب می‌شود افراد پس از مراجعه به صفحه کاری شما در اینستاگرام به سادگی بتوانند تنها با یک کلیک به سایت شما مراجعه کنند. در این مقاله قصد داریم نحوه قرار دادن لینک در بخش بیوگرافی اینستاگرام را آموزش دهیم؛ تا انتهای آموزش با ما همراه باشید.

اضافه کردن لینک سایت در بایو اینستاگرام

نکته مثبت درباره لینکی که در بخش بایو اینستا اضافه می‌کنید نسبت به لینک دادن در بخش کامنت‌ها و... این است که لینک موجود در بایو قابل کلیک شدن است.

اضافه کردن لینک سایت در بایو اینستاگرام در تلفن همراه

برای اینکه لینک سایت خود را به بخش بایو در اینستاگرام اضافه کنید، باید از اپلیکیشن رسمی آن استفاده نمایید؛ سپس وارد برنامه و حساب کاربری خود شوید.

اکنون از طریق نوار پایین صفحه، روی آیکون پروفایل شخصی خود تپ کنید.

آیکون شخصی اینستاگرام - 724press.com

حال در صفحه شخصی، روی گزینه Edit Profile که در پایین اطلاعات کاربری قرار دارد، تپ کنید.

ویرایش حساب کاربری - 724press.com

در صفحه ویرایش پروفایل، روی بخش متعلق به وب‌سایت تپ کنید و سپس لینک موردنظر خود را در آن تایپ نمایید.

قرار دادن لینک در بایو - 724press.com

درنهایت روی علامت تیک که در گوشه راست بالای صفحه قرار دارد تپ کنید. با این کار بصورت خودکار به صفحه شخصی خود بازخواهید گشت؛‌ اکنون می‌توانید لینک ثبت شده را در بخش بایو صفحه کاربریتان مشاهده کنید.

لینک در بخش بایو - 724press.com

پیشنهاد: درصورتی حساب کاربری جدیدی ساخته‌اید، بهتر است صفحه کاری و بخصوص شخصی خود را نیز از حالت Private خارج کنید؛ بدین ترتیب افراد بیشتری می‌توانند به صفحه شما مراجعه کنند؛ با این کار تعداد دفعات دیده شدن لینک سایت موجود در بایو بیشتر خواهد شد.

مطلب مرتبط:  آموزش ارسال پست در اینستاگرام از کامپیوتر

اضافه کردن لینک سایت در بایو اینستاگرام در مرورگر وب

زمانی که از لپتاپ یا کامیپوتر برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، تفاوتی ندارد که از کدام سیستم‌عامل (ویندوز، مکینتاش، لینوک و...) استفاده می‌کنید؛ کافی است به سراغ یکی از مرورگرهای وب رفته و از طریق آن وارد اینستاگرام و سپس حساب کاربری خود شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود، به سراغ آیکون پروفایل شخصی که در گوشه راست بالای صفحه قرار دارد رفته و روی آن کلیک کنید.

حساب کاربری اینستا در وب - 724press.com

اکنون می‌توانید مشاهده کنید که یک منو در صفحه ظاهر می‌شود. از بین گزینه‌های موجود روی Setting کلیک کنید.

تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام - 724press.com

در صفحه تنظیمات از طریق نوار سمت چپ روی Edit Profile کلیک کنید.

ویرایش حساب کاربری در اینستاگرام - 724press.com

در بخش سمت راست صفحه، روی کادر مقابل وب‌سایت کلیک کرده و سپس لینک خود را در آن تایپ نموده و درنهایت روی submit کلیک کنید.

لینک وبسایت در اینستاگرام - 724press.com

اینستاگرام صفحه شخصی شما را به‌روز می‌کند و لینک سایت در بخش بایو ظاهر می‌شود.

قرار گرفتن لینک در بایو اینستاگرام - 724press.com

سخن پایانی

امروزه اینستاگرام به فضای مناسبی برای کسب و کارهای اینترنتی  تبدیل شده است؛ شما می‌توانید بدون هیچ هزینه خاصی  در اینستاگرام  یک صفحه کاری باز کنید و کار خود را در این شبکه اجتماعی  به  نمایش بگذارید.   مشکلی که در هنگام کار با اینستاگرام وجود دارد، این است که نمی‌توانید لینک سایت خود را  با دسترسی مستقیم بوسیله پست با استوری در اختیار کاربران قرار  دهید؛ تنها راه برای اینکه بتوانید کاربران را از طریق کلیک روی لینک مستقیماً به سایت خود هدایت کنید، قرار دادن لینک در بیوگرافی صفحه شخصی است.  برای قرار دادن لینک در بایو، باید به بخش ویرایش پروفایل مراجعه کرده و لینک سایت خود را در بخش مربوط به وب‌سایت قرار دهید.