قبل از اینکه به بررسی فارم پس بپردازیم، ابتدا بهتر است توضیحات کلی درباره بازی هی دی و ویژگی فارم پس در آن بدهیم. هی دی یکی از بازی هایی است که در سال 2012 برای گوشی های با سیستم عامل IOS توسط شرکت Supercell عرضه شد. این بازی بسیار زیبا خیلی زود توانست محبوبیت قابل توجهی به دست آورد، به حدی که با بازی معروف clash of clans رقابت کند.

بازی هی دی، یک بازی به سبک مزرعه داری است که شما فارغ از تمامی مسائل و مشکلات زندگی شهر نشینی، می توانید خود را صاحب یک مزرعه بدانید و در آن محصولات و تولیدات خود را انجام دهید و آن ها را به فروش برسانید. اگر شما نیز به دنبال یک بازی متفاوت هستید، بازی hay day  را از دست ندهید.

فارم پس در بازی هی دی چیست؟

این قابلیت که قدمت بسیار زیادی ندارد، از ماه نوامبر سال 2020 به آخرین آپدیت های بازی هی دی اضافه شده است. شما با داشتن فارم پس، می توانید با انجام یک سری فعالیت ها و چالش هایی در بازی، پاداش ها و جوایزی را دریافت کنید و با استفاده از آن ها، امکانات بیشتری در بازی برای خود داشته باشید. همچنین با مراجعه به بخش بلیط ویژه مزرعه داری برای بازی هی دی شما می توانید از امکانات بیشتر این بازی لذت ببرید.

بازی هی دی

برای دریافت جوایز فارم پس باید یک حداقل امتیازی را داشته باشید. فارم پس در فصل های مختلف بازی متفاوت است و با تغییر هر فصل از بازی شما باید فارم پس مخصوص به آن فصل را خریداری کنید. خرید فارم پس از آن جهت برای هر فصل متفاوت می شود که هر فصل دارای ویژگی ها و مراحل مخصوص به خود است.

پس از فعال سازی فارم پس چه اتفاقاتی میافتد؟

وقتی فارم پس شروع می شود، بچه جوجه ها از خانه های خود فرار می کنند. برای باز کردن منوی فارم پس روی گزینه chick House کلیک کنید. فارم پس نیز مانند تمامی قسمت های بازی از دو قسمت رایگان و پریمیوم یا همان پولی تشکیل شده است. به قسمت free road همه دسترسی دارند اما برای دریافت جوایز بهتر باید فارم پس خریداری شود.

بازی هی دی

خرید Farm pass  به شما این امکان را می دهد تا تمامی جوایز یک ماه را دریافت نمایید. این جوایز مواردی همچون سکه، مواد توسعه، مجوز، قطعات پازل و غیره هستند. با خرید فارم پس و فعالسازی آن، مزایای زیادی به دست خواهید آورد.

برای مثال با استفاده از فارم پس زمان مجدد برای بعضی از فعالیت ها خواهید داشت و می توانید دو بار از تایمر استفاده کنید. یا مورد دیگر فعال کردن 2 تقویت کننده به صورت رایگان است. یعنی با استفاده از فارم پس و دریافت جوایز آن، دارای یک تقویت کننده اضافی خواهید بود.

همچنین کمک های بیشتر برای کامیون، شهر و قایق وجود خواهد داشت و این سه مورد تا پایان فصل فارم پس ادامه دار خواهد بود. همچنین می توانید در طول روز یک چرخ را به صورت رایگان به چرخش در بیاورید که این ویژگی نیز تا پایان فصل فارم پس فعال خواهد بود.

بازی هی دی

علاوه بر آن، برای کل فصل Farm pass می توانید یکی از ساختمان های تولیدی را انتخاب کنید و با ظرفیت مکان دو برابر اقدام به تولید محصولات کنید.

حتی می توانید کلاه های زیبا را در هر فصل برای حیوانات مزرعه خود تهیه کنید و بر سر آن ها قرار دهید. این کلاه ها پس از پایان فصل نیز از بین نخواهد رفت و برای شما باقی خواهد ماند.

اهداف و چالش هایی که باید انجام دهید چگونه است؟

۲ نوع چالش روزانه و فصلی وجود دارد که می توانید با انجام آن ها، جایزه و پاداش فارم پس را دریافت کنید.

چالش های روزانه آسان هستند و 24 ساعت دوام دارند و پس از 24 ساعت این چالش ها آپدیت می شوند، این در حالی است که چالش های فصلی سخت تر هستند و برای انجام آن ها عجله ای در کار نیست و هر هفته نیز لیست چالش ها آپدیت خواهد شد.

بنابراین با خرید Farm pass، Baby chick شما می تواند در جاده Pass road  مسافت بیشتری را طی کند و پاداش های بیشتری را نیز در اختیار خود بگیرد. هرچه امیتاز pass بیشتر باشد، امتیازات بیشتری را می‌تواند دریافت کند و تمامی مزایا و پاداش ها را دریافت کند.

بنابراین اگر می خواهید خیلی بهتر در بازی باشید و لول خود را سریع تر افزایش دهید، استفاده از فارم پس یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.