همواره یکی از دغدغه‌های کاربران محصولات اپل پیدا کردن راهکاری جامع و مطمئن برای انتقال فایل بین دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل IOS و کامپیوترهای ویندوزی است. با ۷۲۴پرس همراه باشید تا با یکی از بهترین ابزارهای انتقال فایل بین آیفون یا آیپد و کامپیوتر آشنا شوید.

چطور فایل‌های آیفون و آیپد را روی کامپیوتر مدیریت کنیم؟

اگر از علاقه‌مندان به محصولات اپل و سیستم‌عامل جذاب IOS باشید مطمئنا یکی از سوالاتی که با آن سر و کار خواهید داشت مربوط به یافتن راهکاری ساده و کامل برای اتصال سیستم خانگی خود به این دستگاه‌ها و انتقال فایل بین آنهاست. جواب ما به این سوال نرم‌افزار IOTransfer است. یکی از کامل‌ترین برنامه‌های مدیریت و انتقال فایل برای آیفون و آیپد (iPhone Managerکه با رابط کاربری جذاب و قابلیت‌های متنوع خود می‌تواند تمام دغدغه‌های شما در رابطه با اتصال گجت‌های اپلی به کامپیوترهای ویندوزری را برطرف سازد.

معرفی IOTransfer 3

این برنامه مجموعه‌ای از قابلیت‌هایی است که کاربران آیفون و آیپد هنگام اتصال دستگاه خود به کامپیوترهای ویندوزی لازم دارند. از انتقال عکس و فیلم و آهنگ گرفته تا تهیه فایل پشتیبان از فایل‌ها و اطلاعات دستگاه‌های اپلی بر روی کامپیوتر. در ادامه مهمترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه را مرور خواهیم کرد:

مدیریت آسان عکس

IOTransfer 3 می‌تواند به آسانی وظیفه‌ی انتقال عکس‌های شما بین آیفون، آیپد و کامپیوتر شما را برعهده بگیرد. این برنامه می‌تواند تنها با یک کلیک از تمام تصاویر شما بر روی کامپیوتر فایل پشتیبان تهیه کند (بدون نیاز به itunes). شما می‌توانید بهترین لحظات و خاطرات خود را هرجایی  و هر زمانی ذخیره کرده و به اشترک بگذارید. کار مدیریت تصاویر در این برنامه نیز بسیار راحت است و شما می‌توانید آلبوم‌های خود را آنطور که مایلید سر و سامان داده و تصاویر اضافی رو به صورت دسته جمعی و با چند کلیک ساده حذف کنید تا در فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود صرفه‌جویی کرده باشید.

مدیریت موسیقی آیفون/آیپد/آیپاد

IOTransfer 3 کار انتقال آهنگ بین آیفون، آیپاد، آیپد و کامپیوتر را در حد یک کلیک ساده آسان کرده است. شما می‌توانید هر زمان به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

از ویدیو و فیلم‌های خود در هر جایی که مایلید لذت ببرید

به کمک این برنامه شما می‌توانید فیلم‌های خود را تنها با یک Drag&Drop ساده بین دستگاه‌های خود جا به جا کنید. این یک تجربه آسان و سریع در انتقال ویدیوهای مورد علاقه شما در دستگاه‌های مختلف اپلی خواهد بود.

بکاپ آسان از مخاطبین آیفون

یکی از مهمترین قابلیت‌های این برنامه امکان تهیه فایل پشتیبان از مخاطبین آیفون شما و جلوگیری از مشکلاتی نظیر حذف شدن ناگهانی اطلاعات مخاطبین است. به لطف این قابلیت مهم IOTransfer 3 شما می‌توانید در کنار انتقال فایل‌های خود به کامپیوتر، یک نسخه از مخاطبین خود را نیز به کامپیوتر منتقل کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کرده باشید.

تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات آیفون و آیپد

تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات حساس آیپد و آیفون می‌تواند شما را از خطراتی نظیر حذف اتفاقی و ناخواسته  اطلاعات، آسیب‌دیدگی یا دزدی گجت شما نجات دهد. علاوه بر قابلیت‌های IOTransfer 3 در انتقال عکس، موسیقی و فیلم از آیفون و آیپد شما به کامپیوتر، این برنامه می‌تواند از دیگر اطلاعات مهم شما نظیر پادکست‌ها، کتاب‌های الکترونیک، خاطرات صوتی و... نیز به آسانی فایل پشتیبان تهیه کند.

اما آیا این تمام قابلیت‌های مهم IOTransfer 3 بود؟ قطعا نه! سازندگان این برنامه ویژگی‌های کاربردی و جذاب دیگری را نیز در دل این برنامه پیش‌بینی کرده‌اند که در ادامه به معرفی آنها نیز خواهیم پرداخت.

دانلود رایگان ویدیو‌های آنلاین

بله! به لطف این ویژگی جذاب IOTransfer3، شما می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود در سرویس‌های آنلاین نظیر یوتیوب را به طور رایگان دانلود کرده و آنها را مستقیما بر روی آیفون یا آیپد خود ذخیره کنید؛ این یعنی شما یک YouTube Video Downloader رایگان نیز در دل این برنامه خواهید داشت.

تبدیل آسان ویدیو

از دیگر قابلیت‌های جدید و کاربردی IOTransfer 3، امکان تبدیل آسان ویدیوهای شما به دیگر فرمت‌های صوتی و تصویری مانند MP4، AVI، FLV، MP3 و خیلی دیگر از انواع فرمت‌ها است. شما می‌توانید به کمک این ویژگی فایل‌های خود را به آسانی و سرعت به هر فرمتی که مایلید تبدیل کرده و آنها را با بهترین کیفیت بر روی آیفون، آیپد یا کامپیوتر خود تماشا کنید.

AirTrans، انتقال آسان فایل با WIFI

به لطف دیگر ویژگی جدید IOTransfer شما می‌توانید برای همیشه از itunes و کابل USB خلاص شوید. قابلیت AirTrans این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های خود را به کمک وایرلس و به صورت بی‌سیم بین دستگاه‌های خود جابه‌جا کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام

یکی از جذابترین امکانات فرعی این برنامه توانایی ذخیره تصاویر مدنظر شما از شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

ساخت فایل GIF

تصاویر متحرک و کم حجم یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های تصویری هستند و اکنون شما می‌توانید در کنار همه‌ی امکانات مهم IOTransfer 3، فایل‌های گیف سبک و جذاب را نیز به صورت آنلاین بسازید (Free Online GIF Maker) و با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از معرفی این برنامه کاربردی نهایت استفاده را برده باشید.