متأسفانه اینستاگرام با تمام دقتی که در ارائه هرچه بهتر خدمات دارد، اما ساختاری برای ذخیره عکس‌های ویرایش شده قبل از به اشتراک‌گذاری را فراهم نکرده است. اما خوب همیشه ترفندها و راه‌هایی برای چنین کارهایی وجود دارد. می‌توانید عکس‌هایی که برای پست کردن در اینستاگرام در نظر گرفته‌اید را با فیلترهای این اپلیکیشن ویرایش کنید و سپس بدون پست کردن آنها را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. با ما همراه باشید.

چگونه عکس‌های فیلتر شده را ذخیره کنیم؟

 در کنار اپلیکیشن‌های مختلف برای ویرایش تصاویر، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها با توجه به فیلترهای متنوع و زیبایی که دارد، اینستاگرام است. خیلی از کابران عکس‌های خود را با فیلترهای این برنامه ادیت می‌کنند. با انجام ترفندی ساده می‌توانید از فیلترهای تلگرام استفاده کنید.

استفاده از حالت Airplane / Flight

یک راه کاملاُ مبتدیانه و البته موثر برای ذخیره عکس‌های ویرایش شده در اینستاگرام استفاده از حالت پرواز و قطع کردن اینترنت گوشی همراه با این کار است؛ با این کار درواقع برای اشتراک گذاشتن یک پست در اینستاگرام اقدام می‌کنید، اما با قطع شدن اینترنت آپلود شدن تصویر اتفاق نخواهد افتاد. تمامی مراحل به اشتراک‌گذاری یک تصویر در اینستاگرام را دنبال کنید، فیلترهای مختلف را برای عکس خود تست کنید.

پس از انتخاب فیلتر مناسب و دلخواه و بعد از انجام کارهای دلخواهی همچون هشتگ‌گذاری، تگ کردن افراد و... حالت پرواز را فعال کنید.

سپس روی گزینه Share تپ کنید.

با این کار مشاهده می‌کنید، اینستاگرام به شما پیامی مبنی‌بر عدم آپلود موفق فایل ارسال می‌کند.

در حال حاضر عکس بصورت خودکار در گالری تصاویر شما و در پوشه اینستاگرام ذخیره شده است. حالا روی آیکون ضربدر مربوط به پیام عدم آپلود تصویر تپ کنید.

سپس گزینه Remove را لمس کنید تا عکس بدون پست شدن پاک شود.