یکی از راه‌های افزایش جذابیت آیفون و صفحات خانه، این است که پس‌زمینه‌ی داک یا همان بخش پایین صفحه که چند آیکون مهم روی آن قرار گرفته را حذف کنیم و به عبارت دیگر به جای خاکستری بودن، شفاف و شیشه‌ای شود. معمولاً برای اعمال تغییرات ظاهری در سیستم عامل iOS‌ باید گوشی یا تبلت را جیلبریک کرد اما خوشبختانه شفاف کردن داک، نیازی به جیلبریک ندارد! در ادامه ما را همراهی کنید.

برای تغییر دادن پس‌زمینه‌ی داک، ابتدا با آیفون خود به وب‌سایتheyeased.weebly.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت تصویر پس‌زمینه‌ای که می‌پسندید را انتخاب کنید. پس از تپ کردن روی عکس موردنظر و دانلود آن توسط مرورگر سافاری، روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری تپ کنید و Save image‌ را انتخاب کنید.

اکنون عکس در اپلیکیشن Photos اپل اضافه شده است، بنابراین فوتوز را اجرا کنید و عکس جدید را باز کنید. روی دکمه‌ی Share‌ تپ کنید و گزینه‌ی Use as wallpaper‌ را انتخاب نمایید.

تصویر زمینه را می‌توان برای صفحه‌ی خانه استفاده کرد و همین‌طور در صفحه‌ی قفل از آن استفاده کرد. اگر صفحه‌ی خانه مقصود شماست، Set Home Screen‌ را انتخاب کنید و اگر هر دو صفحه مدنظرتان است، روی Use as both تپ کنید.

اکنون پس‌زمینه‌ی خاکستری‌رنگ داک آیفون از بین رفته است و زیباتر شده است، درست مثل اغلب محصولات اندرویدی که داک پایین صفحه خانه به صورت شفاف طراحی شده است.

توجه کنید که زمینه‌ی همیشه خاکستری بخشی از صفحه، موجب کاهش عمر مفید نمایشگر می‌شود چرا که نمایش یک رنگ خاص در درازمدت سوختگی پیکسل را به دنبال دارد.