اینستاگرام به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری روی پست‌ها و حواشی اطراف آن داشته باشند؛ بارها مشاهده کردیم که هر زمان یکی از شخصیت‌های مشهور یک پست حاشیه‌ای یا حتی معمولی را در اینستاگرام می‌گذارد، با واکنش‌هایی در بخش کامنت‌ها مواجه می‌شود که بیش از پیش به حواشی پست اضافه می‌کند. در این آموزش قصد داریم به چگونگی گذاشتن یک پست بدون امکان کامنت‌گذاری بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

چگونه بخش کامنت‌ها را غیرفعال کنیم؟

برای اینکه فالورها نتوانند زیر پستی که می‌گذاریم کامنت بگذارند، دو راه پیش روی ماست: راه اول اینکه بعد از گذاشتن پست به بخش تنظیمات برویم و کامنت‌ها را غیرفعال کنیم؛ راه دوم نیز این است که در هنگام قرار دادن پست و بعد از انجام تنظیمات اولیه و قرار دادن فیلتر، امکان کامنت‌گذاری را لغو کنیم. برای بررسی راه اول مراح زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

به پروفایل شخصی خودتان بروید.

از میان لیست پست‌هایی که تا بحال در اینستاگرام گذاشته‌اید، یکی را انتخاب کنید.

روی آیکون سه نقطه که در بالای پست قرار دارد تپ کنید.

از میان گزینه‌های موجود، کافی است روی گزینه Turn Off Commenting تپ کنید تا بخش کامنت‌ها غیرفعال شود.

با انجام این مراحل دیگر هیچ کامنتی در زیر پست شما نشان داده نخواهد شد. اما برای اینکه کامنت‌های یک پست جدید را از همان اول غیرفعال کنید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل اولیه برای قرار دادن یک پست جدید را سپری کنید.

بعد از مرحله انتخاب فیلتر‌ها، جایی که میتوانید کپشنی را نیز برای پست بنویسید؛ در پایین صفحه گزینه Advanced Settings را لمس کنید.

در صفحه مربوط به تنظیما پیشرفته، می‌توانید گزینه Turn Off Commenting را فعال کنید.

حالا می‌توانید ادامه مراحل برای به اشتراک‌گذاری پست جدید را دنبال کنید و یک پست بدون قابلیت کامنت‌گذاری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.