حرفه‌ای شدن در هر چیز مستلزم تداوم در کسب مهارت و دانش است که نتیجه‌ی آن یک محیط کاری مطلوب است. میانبر نهایی و یا هک در فتوشاپ وجود ندارد، بنابراین شما باید به مرحله‌ای از مهارت برسید که چند مرحله را در یک زمان انجام دهید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

۴ راه سریع برای سرعت‌بخشیدن به محیط کاری فتوشاپ

نباید فراموش کنیم که یکی از لذت‌بخش‌‌ترین خاطرات بعد از هر موفقیت، نحوه‌ی حل مشکل و آگاهی یافتن و رسیدن به مهارت و تخصص در همان زمینه است.

اگر شما به دنبال مسیرهایی برای بهینه کردن و توسعه‌ی محیط کاری خود در فتوشاپ هستید Kevin Roodhorst برای کمک به شما ۴ راه در این مسیر ارائه داده است.

  • گزینه‌ی زوم Scrubby

زمانی‌که توجه به جزییات مهم است، رسیدن به چشم‌اندازی نزدیک‌تر، کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. Scrub Zoom این امکان را برای ما فراهم می‌کند. شورت‌کات‌های زیر برای استفاده از این امکان در سیستم عامل‌های ویندوز و مک وجود دارد:

Windows: CTRL + Space + Click and drag left or right

Mac: CMD + Space + Click and drag left or right

 

  • استفاده از Rotate view

به دست‌آوردن چشم‌اندازی نزدیک‌تر همیشه مفید است اما، گاهی‌ اوقات شما نیاز به دیدن چیزها از زوایای دیگر دارید. چرخش در تصویرتان نه تنها به شما چشم‌اندازی از زوایای دیگر می‌دهد، می‌تواند با تغییر موقعیت تصویرتان، برای ویرایش دقیق‌تر به شما کمک کند. شورت‌کات‌ها به صورت زیر است:

 کلید R را نگه دارید با درگ‌کردن به سمت راست و چپ و با کلید C چرخش را reset کنید.

  • گزینه‌های تبدیل

به طور دائم اسکورول کردن با موس برای رسیدن به ابزار مورد نظر خسته‌کننده است، بنابراین اگر آرزو دارید که بتوانید در یک نقطه‌ی معین به این آپشن‌ها دسترسی داشته باشید، این شورت‌کات برای شما در دو سیستم‌ عامل ویندوز و مک مناسب است.

Windows: CTRL + T

Mac: CMD + T

 پس از زدن دکمه‌های بالا کلیک سمت راست کنید تا گزینه‌ی Transform آشکار شود.

  • شورت‌کات‌های کیبورد

زمانی‌که بهترین ابزار برای خود را در فتوشاپ پیدا کردید، می‌توانید با استفاده از شورت‌کات کردن آن‌ها محیط کاری خود را کارآمد‌تر کنید. این‌روش یکی از جنبه‌های شگفت‌انگیز در فتوشاپ نیست، اما می‌تواند یکی از عناصر ارزشمند برای استفاده از زمان کمتر در این نرم افزار باشد. شما می‌توانید برای استفاده از این امکان از شورت‌کات زیر استفاده نمایید.

Edit > Keyboard Shortcuts