خیلی از کاربران تلفن همراه از این وسیله بیش از دیگران برای کار خود و تماس‌های روزمره کاری استفاده می‌کنند؛ اما خیلی از تماس‌ها در زمان‌هایی برقرار می‌شود که یا ما قادر به پاسخگویی نیستیم یا بدلیل اینکه تلفن همراه روی حالت بدون صدا قرار دارد متوجه تماس نمی‌شویم. با این ویژگی اضافه شده به iOS 11 اپل این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با تعیین زمان مشخصی گوشی خود را به حالت تماس خودکار تغییر وضعیت بدهند. برای تنظیم این ویژگی با ما همراه باشید.

نحوه فعال کردن ویژگی پاسخ خودکار تماس

به تنظیمات دستگاه بروید و صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه General را مشاهده کنید.

این گزینه را انتخاب کنید؛ در صفحه General، روی گزینه Accessibility تپ کنید.

این برگه شامل گزینه‌های مختلفی برای تنظیمات شخصی آيفون است. حالا باید به سراغ گزینه Call Audio Routing بروید.

این منو برای انتقال تماس صوتی به دستگاه‌های صوتی همانند هدست است؛ در صفحه بعد سه انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد که انتخاب پیش‌فرض حالت اتوماتیک است. گفتنی است می‌توانید گزینه Bluethooth Headset alone را نیز انتخاب کنید. در بخش پایین، گزینه Auoto Answer Calls را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را انتخاب کنید.

بصورت پیش‌فرض گزینه پاسخگویی خودکار به تماس غیرفعال است، زیرا خیلی از افراد به داشتن چنین ویژگی اصلاً علاقه ندارند و حتی می‌تواند باعث اختلال در کارهای آنها شود. بنابراین باید روی این گزینه تپ کنید تا به حالت فعال تغییر وضعیت دهد. بعد از فعال شدن این ویژگی، می‌توانید مدت زمانی که درصورت عدم پاسخگویی شما، تلفن همراه بصورت خودکار تماس را فعال کند را نیز تنظیم کنید.

تنظیم زمان فعال شدن پاسخگویی خودکار آخرین کاری است که باید انجام دهید، حالا می‌توانید به صفحه اصلی برگشته و منتظر تماس‌های خود باشید.