ایسنتاگرام قابلیت Stories را مدت‌ها پیش اضافه کرده اما راهکاری برای دانلود کردن استوری‌ها ارایه نکرده است. اما در صورت نیاز می‌توان استوری‌های ایسنتاگرام را در کامپیوتر یا در گوشی دانلود کرد. در این مقاله به روش دانلود کردن استوری‌های ایسنتاگرام در کامپیوتر ویندوزی و همین‌طور گوشی‌ها اندرویدی و سایر سیستم عامل‌ها می‌پردازیم. با ما باشید.

 برای دانلود کردن استوری‌های اینستاگرام، می‌توان از سرویس‌های تحت وب استفاده کرد که در هر سیستم عامل قابل‌استفاده هستند. در ادامه به معرفی سه اپلیکیشن تحت وب بسیار ساده برای دانلود کردن Storyهای اینستاگرام می‌پردازیم.

وب‌سایت Storiesig برای دانلود استوری‌های اینستاگرام

این ابزار جالب و مفید برای دانلود کردن استوری‌های اینستاگرام طراحی شده است. می‌توان استوری‌ها را به صورت ویدیوهای mp4 استاندارد دانلود کرد. برای استفاده از این اپلیکیشن تحت وب، نیازی به نصب کردن اکستنشن (افزونه) روی مرورگر نیست، تنها چیزی که لازم است، نام کاربری در اینستاگرام است.

برای استفاده از این ابزار اینترنتی، به وب‌سایت رسمی Storiesig مراجعه کنید و نام کاربری را وارد کنید. حساب کاربری به همراه استوری‌های لایو نمایان می‌شود. با کلیک کردن روی تصویر پروفایل، می‌توانید تمام استوری‌ها را مشاهده کرده و دانلود کنید.

وب‌سایت Weinstag برای دانلود کردن استوری‌های اینستاگرام

این ابزار هم مثل مورد قبلی کار می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده است. به وب‌سایت رسمی Weinstag مراجعه کنید، نام کاربری را وارد کرده و در نهایت از دکمه‌ی Download Instagram Stories برای دانلود کردن استوری‌ها استفاده کنید و با کلیک روی Download، استوری موردنظر خود را دانلود کنید.

دانلود استوری‌های اینستاگرام با Zasasa

این ابزار تحت وب کمی با دو مورد قبلی متفاوت است. به جای وارد کردن نام کاربری، می‌بایست لینک پروفایل مورد نظر را به صورت کامل کپی و در این وب‌سایت پیست کرد. پیدا کردن لینک پروفایل برای کسانی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند تا پروفایل‌های ایسنتاگرام را چک کنند، کار بسیار ساده‌ای است و چندان تفاوتی با پیدا کردن نام کاربری ندارد.

برای استفاده از این سرویس تحت وب، به وب‌سایت رسمی Zasasa مراجعه کنید، لینک پروفایل موردنظر را در جعبه‌ی وسط صفحه پیست کنید و روی دکمه‌ی Download کلیک کنید. لیستی از استوری‌ها نمایان می‌شود.

مزیت این ابزار نسبت به دو مورد قبلی این است که می‌توان ویدیوها را با رزولوشن‌های مختلف دانلود کرد و البته پسوند فایل‌ها، mp4 خواهد بود.