سابقه جستجو در اینستاگرام یکی از شخصی‌ترین مسائل برای هر کاربری در فضای مجازی است؛ زیرا هر کاربری امکان دارد در این اپلیکیشن بدنبال موراد گوناگونی بوده باشد. اینستاگرام این قابلیت را دارد تا تمامی جستجوهای شما را پاک کند. در اینجا به چگونگی انجام این کار می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان سابقه جستجوها را پاک کرد؟

حذف سابقه جستجوها را می‌توان روشی عالی برای اطمینان به بالا رفتن حریم شخصی در اینستاگرام نامید. توصیه ما همیشه این است که تاریخچه وب‌گردی خود را پاک کنید، حالا این پیشنهاد را می‌توان بصورت کلی برای همه اپلیکیشن‌های حوزه دنیای مجازی مطرح کرد. اما این کار را چگونه انجام بدیم؟ کافی است اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و به بخش تنظیمات بروید. لازم به ذکر است ما این کار را با گوشی آيفون انجام می‌دهید، اما در واقع هیچ تفاوتی برای گوشی‌های اندرویدی نخواهد بود. در تنظیمات صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Clear Search History را مشاهده کنید.

روی آن تپ کنید و سپس گزینه Yes, I’m Sure را انتخاب کنید.

با این کار تمامی جستجوهای شما تا آن لحظه پاک می‌شوند. توجه داشته باشید که پاک کردن تاریخچه جستجو به معنای این نخواهد بود که اینستاگرام دیگر هیچ اطلاعی از موارد علاقه‌مندی شما و... ندارد؛ هنوز هم در لیست جستجو می‌توانید حساب‌های کاربری پیشنهادی اینستاگرام را مشاهده کنید. این لیست براساس ارتباط بیشتر شما با آنها و یا آخرین ارتباط‌ها تنظیم می‌شود.

البته لیست جستجوها کاملاً پاک شده است و این لیست پیشنهادی کاملاً طبیعی و از فالوئرهای شما انتخاب می‌شود.