طراحان و برنامه‌نویسان اینستاگرام با توجه به میزان محبوبیتی که این اپلیکیشن در بین کاربران شبکه‌های مجازی پیدا کرده است، بشدت در حال رفع نقایص و بهبود کارایی آن هستند. یکی از مهمترین تغییرات اخیر امکان اضافه کردن چندین عکس به یک پست است. در ادامه سعی داریم نحوه اضافه کردن پست‌ها را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

نحوه اضافه کردن تصاویر متعدد به یک پست

برای اضافه کردن تصاویر و ویدیوهای مختلف به یک پست معمولی در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا دکمه + را برای ایجاد یک پست جدید تپ کنید.

روی دکمه Select Multiple تپ کنید. (این دکمه می‌تواند در قالب یک متن یا آیکون باشد)

در بین تصاویر و ویدیوهای موجود در تلفن همراه خود بگردید و تا ۱۰ تصویر یا ویدیو را انتخاب کنید. لازم به ذکر است ترتیب آنها در موقع به نمایش درآمدن در پست به ترتیب انتخاب آنها بستگی دارد.

روی Next تپ کنید.

اگر بعد از مشاهده ترتیب عکس‌ها احساس می‌کنید باید جای آنها با هم عوض شود، کافی است روی عکس‌ها تپ کنید و انگشت خود را روی آنها نگه دارید تا بتوانید آنها را جابجا کنید. اگر قصد حذف تصویر یا ویدیویی را دارید کافی است روی آن تپ کنید و آن را به آیکون سطل زباله که ظاهر می‌شود منتقل کنید.

اگر تمایل به اضافه کردن فیلترهای اینستاگرام را به یک تصویر دارید باید بدانید این فیلتر به همه تصاویر اعمال می‌شود. اما اگر قصد دارید برای هر تصویر یک فیلتر انتخاب کنید، باید هر تصویر را جداگانه تپ کنید و سپس از بین فیلترها یکی را برای هر تصویر انتخاب کنید.

  • روی Next تپ کنید.

در نهایت برای اتمام پروسه همانند اشتراک‌گذاری یک تصویر برای این تصاویر نیز یک کپشن انتخاب کنید و سپس روی گزینه Share تپ کنید.

در نهایت شما یک پست با اسلایدی از تصاویر خواهید داشت. این ویژگی بخصوص برای کسانی که به عکاسی علاقه‌مند هستند و قصد دارند تصاویرشان را از زوایای مختلف به نمایش بگذارند بسیار مفید است.