ترکیب کردن اسکرین‌شات‌هایی که از صفحه نمایش گوشی گرفته شده، توضیح دادن مراحل یک فرآیند و یا توضیح دادن و به اشتراک گذاشتن پیامک‌های طولانی، تصاویر مرتبط و ... را ساده می‌کند. در اندروید و iOS می‌توان با یک اپلیکیشن ساده، تصاویری که از صفحه نمایش گوشی گرفته شده را به هم چسباند کرد و در قالب یک عکس طولانی در اختیار دیگران قرار داد. در این مقاله به معرفی اپی برای ترکیب کردن اسکرین‌شات‌ها در اندروید و iOS می‌پردازیم که نام آن Stitch It است. با ما باشید.

شاید فضای بزرگی که در نمایشگر گوشی‌های امروزی وجود دارد، برای نمایش چندین پیامک و یا یک ایمیل طولانی و ... کافی باشد و در حالت کلی به ترکیب کردن اسکرین‌شات‌ها نیازی نباشد. اما گاهی محتوا طولانی است و باید راهی برای ترکیب کردن تصاویر مرتبط پیدا کرد. اینجاست که اپلیکیشنی به اسم Stitch It مفید واقع می‌شود.

چگونه چند اسکرین‌شات را در اندروید و iOS به یک تصویر طولانی تبدیل کنیم؟

ابتدا چند اسکرین‌شات از پیامک‌های خود در اپ مسنجر، تلگرام یا واتس‌اپ و یا هر اپ دیگری تهیه کنید.

قدم بعدی انتخاب کردن تصاویر در اپلیکیشن Stitch It است. می‌توان عکس‌ها را برش زد و به عنوان مثال نوار وضعیت بالای صفحه و دیگر نوارهای ثابت را حذف کرد تنها در تصویر ابتدا و انتها، نوارهای ثابت را حفظ کرد. در نهایت می‌توان تصاویر را به یک تصویر بزرگ و طولانی تبدیل کرد. در این اپ می‌توان به روش درگ کردن، عکس‌ها را جابجا کرد و ترتیبشان را تغییر داد.

قدم بعدی حذف کردن یا پنهان کردن بخش‌های خاص از تصاویر است که به منظور حفظ اطلاعات شخصی و غیرعمومی انجام می‌شود.

در نهایت می‌توان تصاویر را با دیگران به اشتراک گذاشت. در اپ Stitch It این امکان فراهم شده که عکس‌ها در وب‌سایت imgur.com به صورت شخصی آپلود شوند و از طریق یک لینک شخصی در دسترس افراد خاص قرار گیرند.

دانلود نسخه‌ی اندرویدی Stitch It برای ترکیب کردن تصاویر

دانلود نسخه‌ی iOS اپ Stitch It برای آیفون‌ها