تصویری که برای پروفایل حساب کاربری خود در گوگل انتخاب می‌کنیم، در سرویس‌های مختلفی مثل جیمیل، گوگل پلاس و همین‌طور در اندروید استفاده می‌شود و به عبارت دیگر آواتار مهمی است. اگر تاکنون تصویری برای حساب گوگلی خود انتخاب نکرده‌اید، بهتر است تصویر جالبی انتخاب کنید. در این مقاله به روش تغییر تصویر پروفایل گوگل می‌پردازیم. با ۷۲۴پرس همراه شوید.

تصویر پروفایلی که برای حساب گوگل انتخاب می‌کنیم، در سرویس‌های مختلف مثل جیمیل، تقویم، گوگل پلی و ... استفاده می‌شود. برای تغییر دادن تصویر پروفایل، به وب‌سایت myaccount.google.com مراجعه کنید که حاوی تمام تنظیمات حساب کاربری گوگل است و به عنوان مثال می‌توان رمز عبور را تغییر داد، تأیید هویت دو مرحله‌ای (مثل رمز عبور و دریافت کد یکبار مصرف از طریق پیامک) را فعال کرد و حتی حساب خود را حذف کرد.

چگونه حساب جیمیل (گوگل) خود را برای همیشه حذف کنیم؟

اگر وارد حساب کاربری خود نشده‌اید، روی Sign In کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود، لاگین کنید.

در صفحه‌ی خانه سرویس Google Account، در بالای صفحه روی عکس پروفایل کاربری خود کلیک کنید که به شکل یک عکس گرد کوچک در سپر آبی‌رنگ است. پنجره‌ای نمایان می‌شود. روی تب Upload photos کلیک کنید.

در این تب می‌توانید عکسی را درگ و دراپ کنید و یا با کلیک روی دکمه‌ی Select a photo from your computer، یکی از عکس‌های موجود روی حافظه‌ی کامپیوتر و یا گوشی و تبلت خود را انتخاب کنید.

پس از تکمیل شدن فرآیند آپلود عکس، روی Set as profile photo که در گوشه‌ی پایین صفحه است، کلیک کنید تا عکس آپلود شده به عنوان تصویر پروفایل تنظیم شود. یادتان باشد که می‌توان عکس را در این بخش برش زد و یا تمام عکس را انتخاب کرد.