اگر از شارژری که همراه آیفون و آیپد ارائه می‌شود استفاده می‌کنید، باید بدانید سرعت شارژ دستگاهتان آهسته خواهد بود. بنابراین درصورتی که تمایل دارید دستگاهتان سریع‌تر شارژ شود باید یک شارژر سریع‌تر خریداری کنید و این نکته را بدانید که با iOS 11.2 چندین حالت سرعتی برای شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد.

روش آهسته: استفاده از شارژر همراه گوشی و تبلت

شارژری که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید همراه محصولات اپل ارائه می‌شود؛ این شارژر توانایی انتقال ۵ وات توان را دارد، توانی که مسلماً آیفون شما را شارژ می‌کند اما به آهسته‌ترین حالت ممکن؛ تنها روشی که از این شارژر کندتر است، وصل کردن گوشی یا تبلت به لپ‌تاپ است؛ زیرا در این روش حدود ۲.۵ وات توان (یعنی تقریباً نصف توان انتقالی توسط یک شارژر معمولی) به گوشی منتقل می‌شود.

روش سریع‌تر: استفاده از شارژر آیپد (برای آیفون ۶ و بالاتر)

کاربرانی که آيفون ۶ و مدل‌های جدیدتر این تلفن همراه را در اختیار دارند، می‌توانند با امکان جدیدی که اپل در اختیارشان گذاشته از شارژر آیپد استفاده کنند. شارژر یک آیپد در حالت استاندار می‌تواند ۱۲ وات توان به دستگاه شما برساند، البته شارژرهای قدیمی‌تر ۱۰ وات توان منتقل می‌کنند.

اپل رسماً از این ویژگی برای آیفون‌های جدید پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بدون نگرانی از خراب شدن باتری آیفون خود آن را به شارژر آیپد متصل کنید و زمان کمتری را برای شارژ تلفن همراه خود سپری کنید. البته توجه داشته این روش هنوز سریع‌ترین روش موجود نیست. این روش، درصورتی که یک آیپد نیز داشته باشید می‌توانید بدون هیچ هزینه اضافی آیفون خود را سریع‌تر شارژ کنید.

سریع‌ترین روش شارژ: خریدن یک شارژر USB-C (آیفون ۸ و بالاتر)

اگر از آخرین مدل آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید سریع‌ترین روش شارژ را با خریداری یک شارژر USB-C تجربه کنید. این شارژر می‌تواند آیفون را تا ۵۰ درصد در نیم ساعت شارژ کند.

به گفته اپل این شارژر می‌تواند حدود ۲۹ وات توان به دستگاه متصل شده منتقل کند که این یعنی بیشتر از دو برابر توان منتقل شده توسط شارژر آیپد.