به اشتراک‌گذاری مخاطبین از طریق پیامک، یکی از روش‌های ساده برای ارسال Contact برای دیگران است. شاید بدترین روش اعلام شماره‌ی تلفن و ایمیل افراد، تماس تلفنی و بیان کردن اطلاعات باشد، اگر محیط اطراف کمی پرسروصدا باشد، به راحتی طرف مقابل شماره‌ی اشتباه را یادداشت می‌کند و در مورد آدرس ایمیل هم باید تک‌تک حروف را به دقت قرائت کرد. به جای این روش پیچیده و عجیب، می‌توان کانکت‌ها را با استفاده از پیامک ساده هم به اشتراک گذاشت که در ادامه روش آن را بیان می‌کنیم.

اپلیکیشن Contacts اندروید که شاید سازندگان گوشی و تبلت، تغییراتی در آن بدهند و اپ اختصاصی خود را با قابلیت‌های بیشتر روی محصولات خود نصب کنند، بهترین گزینه برای ارسال کانتکت‌ها محسوب می‌شود. می‌توان اپ رسمی مخاطبین گوگل را نیز نصب و استفاده کرد. و اما برای مرور روش استفاده از این قابلیت جالب در اپ مخاطبینبا ۷۲۴پرس همراه بمانید.

پیشنهادی: وب سرویس ارسال پیامک

ابتدا در اپ مخاطبین با استفاده از نوار جستجو و یا روش‌های دیگر، مخاطب موردنظر را باز کنید.

روی آیکون سه‌نقطه‌ای منو تپ کنید و گزینه‌ی Share‌ را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در اپ‌های مخاطبین، ممکن است گزینه‌ی Share در گوشه و کنار پنهان شده باشد. با حوصله تمام بخش‌ها را بررسی کنید تا به گزینه‌ی Share یا به‌اشتراک‌گذاری برسید.

به عنوان مثال در گوشی‌های سامسونگ، گزینه‌ی Share‌ در بالای صفحه واقع است و نه در منو.

با تپ کردن روی شیر، منوی به اشتراک‌گذاری نمایش داده می‌شود و یکی از گزینه‌های موجود، Messages یا اپ ارسال پیامک است. روی این گزینه تپ کنید.

اکنون اطلاعات مخاطب شما در قالب یک پیامک ساده آماده‌ی ارسال است و می‌توانید آن را برای شماره یا مخاطبی دیگر ارسال کنید.