دیلیت کردن اکانت اینستاگرام امری است که شاید حین ایجاد حساب و لایک کردن هزاران پست و فالو کردن هزاران پروفایل، تصورش را نمی‌کنید اما ممکن است به دلایلی مثل لو رفتن رمز عبور و به عبارت دیگر هک شدن حساب کاربری و یا خسته شدن از داشتن چند حساب کاربری در اینستاگرام، بالاخره به مهم نیاز پیدا کنید. در وب‌گرد ۷۲۴ امروز با روش حذف اکانت اینستاگرام آشنا می‌شویم. با ما باشید.

حذف کردن حساب Instagram ساده است اما قبل از هر کاری توجه کنید که اگر حساب خود را دیلیت کنید، راهی برای فعالسازی مجدد یا رویت کردن لایک‌ها و کامنت‌ها و عکس‌ها و ... وجود ندارد! همه چیز از بین می‌رود و دیگر نمی‌توان به هیچ چیزی دسترسی داشت. بنابراین اگر لازم است از عکس‌ها بکاپ تهیه کنید و پروفایل‌ها و کامنت‌های مهم را به شکلی ذخیره کنید که بعداً قابل استفاده باشد.

روش حذف اکانت Instagram

ابتدا نسخه‌ی تحت وب Instagram‌ را با مرورگر گوشی یا مرورگر کامپیوتر و لپ‌تاپ خود باز کنید. در واقع حذف کردن حساب اینستاگرام از طریق اپلیکیشن این سرویس، در حال حاضر ممکن نیست.

  • پس از مراجعه به وب‌سایت ایسنتاگرام، با نام کاربری و رمز عبور خود لاگین کنید.
  • آدرس https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ را در مرورگر خود باز کنید.
  • در این صفحه از منوی کرکره‌ای Why are you deleting your account? که به معنی "چرا حساب خود را حذف می‌کنید؟" است، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

 

پس از انتخاب علت حذف اکانت، گزینه‌ی حذف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • روی Permanently delete my account کلیک یا تپ کنید.

و به همین سادگی حساب اینستاگرام شما دیلیت می‌شود و اثری از آن باقی نمی‌ماند.