از سال گذشته که اینستاگرام استوری‌های لایو و زنده را معرفی کرد، این ویژگی پیشرفت‌های مختلفی داشته است. در آخرین نسخه از این اپلیکیشن محبوب، امکان اضافه کردن دوستان به بخش لایو استوری ایجاد شده است. اما این اضافه شدن چگونه امکان‌پذیر خواهد بود؟ با ما همراه باشید تا در یک آموزش کوتاه به نحوه عملکرد و راه‌اندازی این ویژگی بپردازیم.

چگونه برای به ویدیو لایو دوستمان اضافه شویم؟

زمانی‌که در حال مشاهده ویدیو زنده دوست خود در اینستاگرام هستید، می‌توانید با استفاده از گزینه Request از او برای پیوستن به ویدیو اجازه بگیرید.

اگر دوست شما با این درخواست موافقت کرد، خیلی سریع شما به ویدیو زنده او اضافه خواهید شد. باید توجه داشته باشید که هر دو شما در یک صفحه و با نصف شدن آن مشاهده خواهید شد.

 چگونه با درخواست دوستان برای پیوستن به لایو استوری خود موافقت یا مخالفت کنیم؟

زمانی‌که در حال ضبط ویدیو لایو خود هستید، مشاهده خواهید کرد که از طرف دوستانتان درخواست‌هایی برای پیوستن به استوری زنده شما فرستاده می‌شود؛ این درخواست‌ها در پایین بخش کامنت‌ها قابل مشاهده خواهد بود. برای مشاهده کامل درخواست ابتدا روی View تپ کنید. اگر قصد دارید با درخواست پیوستن دوست خود موافقت کنید Go Live with را لمس کنید و اگر مخالف این درخواست هستید Cancel را لمس کنید.

اگر مایلید که دوستان خود را برای پیوستن به استوری زنده خود دعوت کنید، روی آیکون دو چهره تپ کنید و هر شخصی را که می‌خواهید به استوری خود اضافه کنید. البته باید توجه کنید که تنها دوستانی که در حال مشاهده ویدیو شما هستند را می‌توانید برای پیوستن به لایو خود دعوت کنید. این روش می‌تواند برای خبرنگاران بسیار مفید باشد، البته به‌شرطی که اشخاص مصاحبه‌شونده حاضر به مصاحبه زنده باشند.