اینستاگرام بعنوان یکی از برکاربرترین شبکه‌های اجتماعی بشدت تحت نفوذ هکران نیز قرار دارد؛ اگر یک رمز عبور ضعیف برای حساب کاربری خود انتخاب کرده‌اید حتماً در اولین فرصت این رمز عبور را تغییر دهید؛ رمز عبور ضعیف به یک رمز عبور که تنها شامل اعداد است گفته می‌شود. در این مقاله ابتدا سعی می‌کنیم رمز عبور را تغییر دهیم، سپس یک رمز عبور قوی را تعریف کنیم؛‌ با ما همراه باشید...

اینستاگرام را باز کنید و به صفحه شخصی خودتان بروید؛ آیکون تنظیمات را لمس کنید، این آیکون که شبیه به یک چرخ‌دنده است در بالای صفحه سمت راست قرار دارد.

سپس از میان گزینه‌های موجود Change Password را انتخاب کنید.

در باکس اول رمز عبور فعلی خود را وارد کنید و سپس رمز عبور جدید و تأیید (تکرار) آن را وارد کنید. روی Done تپ کنید تا تغییر رمز عبور کامل شود.

اگر به تلفن هوشمند خود دسترسی ندارید می‌توانید از طریق این لینک وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید، Old Password همان رمز عبور فعلی شما است؛ رمز عبور و تکرار آن را در باکس‌های بعدی وارد کنید و در نهایت روی Change Password تپ کنید تا تغییر رمز به‌درستی تکمیل شود.

اما در نهایت باید به این نکته اشاره کرد یک رمیز عبور قوی و یا نسبتاً قوی شامل ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک است. به‌نحوی که در میان اعداد مورد نظر حروف را وارد می‌کنید. 165H340j77b می‌تواند یک نمونه از رمز‌های نسبتاً قوی برای کاربران باشد.