خیلی از کسانی که مالک گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد هستند، به دلایل مختلف که یکی از این دلایل ظرفیت دستگاه مورد نظر است، اپلیکیشن‌های مختلفی را پاک می‌کنند تا اپلیکیشن جدیدی را جایگزین آنها کنند.

شاید بخواهید لیستی از اپلیکیشن‌هایی را که تا بحال روی دستگاه خود نصب کرده‌اید را بنا به دلایلی مشاهده کنید و بعضی از آنها را دوباره نصب کنید؛ برای این کار وارد App Store شوید و روی آیکون پروفایل خود که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد تپ کنید. سپس در صفحه مربوط به پروفایل گزینه Purchased را لمس کنید. لیستی از تمامی اپلیکیشن‌هایی که تا به حال دانلود شده را مشاهده خواهید کرد.

در بالای صفحه دو تب All و Not on this iPhone برای فیلتر اپلیکیشن‌ها را مشاهده می‌کنید؛ برای دانلود و نصب دوباره هر اپلیکیشنی کافی است روی آیکون ابری که مقابل آن قرار دارد تپ کنید. اگر قصد دارید هر کدام از اپلیکیشن‌های موجود در لیست را پاک کنید کافی است انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا Hide ظاهر شود، کافی است روی آن تپ کنید تا اپلیکیشن از لیست پاک شود. اگر سیستم‌عامل دستگاه خود را به iOS 11 ارتقاء داده باشید، نمی‌توانید اپلیکیشن‌های قدیمی ۳۲ بیتی را روی دستگاه خود نصب کنید. همچنین بسیاری از بازی‌های قدیمی نیز پشتیبانی نمی‌شوند.