اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که میلیون‌ها کاربر دارد؛ برخلاف فیسبوک که امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها و مطالب سایر افراد به‌سادگی وجود داشت، در اینستاگرام نمی‌توان عکس یا فیلمی را ذخیره کرد و یا حتی مطالب دیگران را به اشتراک بگذاریم. ما در این مقاله سعی داریم نحوه بازنشر مطالبی که توسط سایرین در اینستاگرام پست شده‌اند را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

در اپلیکیشن رسمی اینستاگرام تنها با تگ کردن مخاطب موردنظرتان در بخش کامنت‌ها، کپی کردن URL پست برای دیگران یا اشتراک گذاشتن پست مورد نظر در بخش دایرکت فالورهای خود می‌توانید یک پست را برای آنها به اشتراک بگذارید؛ که البته این چنین اشتراک‌گذاری آن هم برای تمامی فالورهای شما بسیار سخت و حتی خنده‌دار است. اما برای بازنشر عکس‌ها و ویدیوهای دیگران در صفحه خود نیاز به یک اپلیکیشن اضافی دارید تا بتوانید با استفاده از آن قابلیت Repost را فعال کنید.

چگونه در گوشی اندرویدی خود پست‌های اینستگرام را بازنشر دهیم؟

برای بازنشر پست‌های اینستاگرام در دستگاه‌های اندرویدی کافی است به فروشگاه گوگل مراجعه کنید و اپلیکیشن Repost را دانلود کنید. مراحل زیر را برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن دنبال کنید:

  • اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید
  • اینستاگرام را در دستگاه خود اجرا کنید
  • به سراغ عکس‌ها و فیلم‌هایی که قصد بازنشر آنها را دارید بروید
  • روی آیکون سه نقطه که در بالای هر پست قرار دارد تپ کنید

  • حالا گزینه Copy Share URL را لمس کنید

بعد از انجام این کار اپلیکیشن Repost بصورت اتوماتیک آخرین پستی را که کپی کرده‌اید را تشخیص می‌دهد.

  • اپلیکیشن Repost را اجرا کنید و روی گزینه Repost تپ کنید

چگونه مطالب را در آیفون به اشتراک بگذاریم؟

بازنشر مطالب برای دارندگان گوشی‌های آیفون بسیار شبیه به کاربران اندرویدی است، آن هم بدلیل اینکه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Repost یک نسخه هم برای iOS تهیه کرده‌اند و ان را در فروشگاه آیتونز قرار داده‌اند.

راه‌های دیگر برای بازنشر پست‌های اینستاگرام چیست؟

اگر قانون کپی‌رایت برایتان اهمیت ندارد و بدون نام بردن از کسی که عکسی را به اشتراک گذاشته، آن پست را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید از صفحه خود اسکرین‌شات بگیرید، آن را کراپ کنید و در اینستاگرام پست کنید.