تا حالا برای شما هم اتفاق افتاده هنگامی که با یک کاربر iOS در حال چت هستید، ایموجی‌های ارسالی از طرف مقابل در صفحه نمایش شما به شکل کاملاً نامفهومی تبدیل می‌شود، برای رفع این مشکل باید چه کاری انجام داد؟ متأسفانه هنوز یک استاندارد رسمی برای ارائه ایموجی‌ها ارائه نشده است به همین دلیل کاربران زیادی در هنگام دریافت ایموجی به علت نداشتن منبع آن قادر به فهمیدن آن نمی‌شوند. اما راه حل برای بهم ایموجی کاربران iOS چیست؟ در ادامه با معرفی یک ابزار بسیار ساده این مشکل را برطرف خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

از چه روشی برای ترجمه ایموجی استفاده کنیم؟

ایموجی‌ها بیانگر احساسات لحظه ای ما در هنگام چت کردن هستند و شاید بتوان با ارسای یک ایموجی از نوشتن یک جمله با چندین کلمه پرهیز کرد، زیرا می‌توانند به‌خوبی منظورمان را به طرف مقابل برسانند. همانطور که گفته شد استاندارد مشخصی برای تولید ایموجی وجود ندارد و ایموجی در iOS و Android متفاوت است؛ Emoji Platform Translator یک اپلیکیشن یا به بیان بهتر یک ابزار تحت وب است که به شما این امکان را می‌دهد تا ایموجی‌های آی‌او‌اس را برای دستگاه اندرویدی خود ترجمه کنید.

قبل از ارسال ایموجی برای کاربران اندرویدی کروم یا سافاری در آیفون خود باز کنید و Emoji Platform Translator را در آنها باز کنید، البته می‌توانید با مرورگرهای دیگر که در آیفون خود دارید نیز این ابزار را استفاده کنید اما اگر به هر دلیلی موفق به این کار نشدید حتماً به سراغ سافاری بروید. یک ویژگی خوب این ابزار امکان ترجمه چندین ایموجی بصورت همزمان است؛ هر ایموجی که مدنظر دارید را در کادر مربوط وارد کنید سپس روی دکمه ترجمه تپ کنید تا همه ایموجی‌ها به فرمت قابل خواندن در اندروید تبدیل شوند. این ابزار قادر است به شما نشان دهد که کدام ایموجی‌ها در اندروید معادل ایموجی است که شما قصد ارسال آن را دارید. بدین ترتیب دیگر مشکلی برای فهم ایموجی ارسال شده برای کاربران اندرویدی وجود نخواهد داشت.