نرم‌افزار مربوط به کارت گرافیک NVIDIA موسوم به GeForce Experience همیشه در نوار وظیفه کامپویتر فعال است. یکی از کارهای آن معرفی بازی‌های رایگان بصورت نوتیفیکیشن است. اگر از کاربرانی هستید که هیچ تمایلی برای نمایش این تبلیغات ندارید می‌توانید آنها را غیرفعال کنید اما چگونه؟

نرم‌افزار را باز کنید، می‌توانید این کار را با کلیک کردن بر روی تبلیغ یا استفاده از منو استارت انجام دهید. اگر هم نتوانستید آن را پیدا کنید در باکس جستجو کلمه GeForce را سرچ کنید و سپس روی میانبر GeForce Experience کلیک کنید. بعد از اجرای نرم‌افزار روی علامت مخصوص تنظیمات که در نوار بالایی قرار دارد کلیک کنید.

روی تب General که در نوار سمت چپ و در بالای آن قرار دارد کلیک کنید؛

صفحه جدید را به پایین بکشید تا گزینه Reward is available را مشاهده کنید. تیک این گزینه را بردارید تا دیگر هیچ تبلیغی برایتان نمایش داد نشود؛ لازم به ذکر است نوتیفیکیشن مربوطه به آپدیت‌های جدید درایور گرافیک همچنان فعال هستند و با قرار گرفتن آپدیت جدید ظاهر خواهند شد.

چگونه به تبلیغات دسترسی پیدا کنیم؟

حتی اگر نوتیفیکیشن مربوط به بازی‌های پاداش داده شده را غیرفعال کنید، آنها همچنان در داخل خود نرم‌افزار قابل دسترسی هستند. برای مشاهده آنها می‌توانید وارد برنامه شوید و در نوار بالا به آیکون زنگوله مانند (موسوم به آیکون نوتیفیکیشن‌ها) توجه کنید؛ اگر بازی جدیدی برای شما در دسترس قرار بگیرد یک شماره بالای این آیکون ظاهر می‌شود.

به تعداد تبلیغاتی که برایتان فرستاده شود این شماره نیز افزایش می‌یابد.