بصورت پیش‌فرض زمانی‌که یک پیام برای کاربران تلفن‌های اپل دریافت می‌شود، ابتدا یک صدای هشدار به‌منزله رسیدن پیام و دو دقیقه بعد صدای هشدار دیگری ارسال می‌شود؛ هشدار دوم زمانی است که شما هنوز پیام را مشاهده نکرده‌اید. اما چگونه این هشدار ثانویه را متوقف کنیم؟

نظر مدیران اپل این است که اتفاقاً طرح هشدار ثانویه خیلی خوب است، زیرا خیلی از افراد زمان‌هایی که در جلسات، سر کلاس و... هستند به پیام خود توجهی ندارند و اگر پیام مهمی برای آنها فرستاده شود خیلی ساده از آن خواهند گذشت؛ اما کاربران بسیاری نظر خلاف این موضوع را دارند و هشدار ثانویه را آزار دهنده می‌دانند. برای متوقف کردن این ویژگی تلفن آیفون خود را روشن کنید و وارد تنظیمات شوید؛‌ به سراغ بخش نوتیفیکیشن‌ها بروید و در آنجا به بخش Messages بروید. البته لازم به ذکر است در این منو می‌توانید حتی تعداد دفعات هشدار پیام را بیشتر نیز کنید؛ برای مثال وقتی عدد ۱۰ را انتخاب کنید در واقع ۱۱ بار هشدار دریافت می‌کنید یک هشدار مخصوص رسیدن پیام و هشدارهای دیگر بعنوان آگاه‌سازی شما از پیام خوانده نشده.

صفحه را پایین بکشید تا گزینه Repeat Alerts را مشاهده کنید. روی این گزینه تپ کنید تا منو مربوط به آن ظاهر شود. در این منو می‌توانید هر کدام از گزینه‌هایی که مدنظرتان هست را فعال کنید با انتخاب گزینه once دیگر شاهد تکرار هشدار نخواهید بود.